Badanie European Trusted Brands przeprowadzone zostało przez Reader's Digest w 15 europejskich krajach. Respondenci, w 20 kategoriach wskazywali marki, które budzą ich największe zaufanie.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, w kategorii polskich stacji telewizyjnych, Złote Godło przypadło TVN-owi, który uzyskał największą liczbę spontanicznie oddanych głosów. TVN24 natomiast uzyskał najwyższą ocenę w 5 kryteriach (jakości, wartości w stosunku wartości do ceny, zrozumienia potrzeb klienta, wizerunku i społecznej odpowiedzialności) uzyskując tym samym Kryształowe Godło.
W kategorii polskich stacji radiowych, największą liczbę spontanicznych głosów i Złote Godło zdobyło RMF FM, a Kryształowe - Radio Eska.
Dwunasta edycja badania European Trusted Brands została przeprowadzona przez Reader’s Digest w 15 krajach europejskich (Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia, Szwecja oraz Szwajcaria). Wzięło w niej udział 27 467 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Respondenci zostali wybrani spośród bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji. - czytamy na stronie wirtualnemedia.pl