Platforma Mediowa Point Group wycofała się z konkursu o miejsce dla kanału społeczno-religijnego na multipleksie, czyli o zgodę na nadawanie naziemnego sygnału cyfrowego. O swojej decyzji spółka powiadomiła w komunikacie.

Reklama

Prezes wydawnictwa i jednocześnie wydawca tygodnika "Wprost" tak tłumaczy tę decyzję:

Szanując jej dorobek - pisze Michał Lisiecki, odnosząc się do TV Trwam - oraz dorobek i zaplecze społeczne jej twórcy (...), a wbrew czystemu rachunkowi ekonomicznemu, wycofujemy nasz wniosek o koncesję na rozpowszechnianie kanału społeczno-religijnego z konkursu o koncesję na MUX1.

W konkursie o miejsce na multipleksie startuje także Adam Fularz i jego Radiotelewizja. Czy zagrozi Telewizji Trwam? Zobacz, kim jest i jaki ma pomysł na własny kanał społeczno-religijny. Dziennik.pl prześwietlił tajemniczego rastamana...