W programie, który dotyczył afery reprywatyzacyjnej w Warszawie można było przeczytać m.in.: "HGW dochodziła? Chyba na swojej działce z mężem". Autorem wpisu jest koleszkawwa - jego konto na TT jest już jednak nieaktywne.

Reklama

Woronicza 17" to niedzielna audycja publicystyczna informacyjnego kanału TVP. Prowadzący Michał Rachoń gości w nim reprezentantów wszystkich partii obecnych w Sejmie oraz przedstawiciela Kancelarii Prezydenta. W trakcie programu w prawej części ekranu na specjalnej grafice prezentowane są wybrane wpisy internautów - najczęściej krytyczne względem opozycji. Źródło Gazeta.pl

Na wulgarny komentarz zareagowali widzowie programu, w tym też politycy PO. "Skandal w TVP! Takie wpisy pokazuje Telewizja, która jest finansowana z naszych pieniędzy. To już jest rynsztok zawziętych amatorów" - napisał także na Twitterze Grzegorz Furgo z PO. A Krzysztof Luft, były członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: "Telewizja Publiczna - to brzmi dumnie. Ale czasem raczej jak dom publiczny".

TVP też komentuje całą sprawę – wskazuje, że osoba, która odpowiadała do nadzór na emisją wpisów została zawieszona.

"Taki tweet nie powinien się był pojawić na antenie. Wyjaśniamy sprawę" - napisał też na TT Samuel Pereira, wiceszef publicystyki w TVP Info.