Reklama
Reklama
Reklama

Dziennikarski salon w reklamie. Kto sprzedał twarz?

Marzena Rogalska wystąpiła w reklamie dyskontu i zniknęła z wizji. Taką decyzję podjął jej szef z TVP2. Ale nie dla wszystkich jej kolegów po fachu występ w reklamie oznaczał kłopoty. Dziś już mało kto się oburza, gdy dziennikarz sprzedaje twarz i nazwisko. Nawet jeśli sprawa dotyczy redaktora naczelnego opiniotwórczego tytułu. Rośnie tolerancja dla komercyjnych zachowań dziennikarzy, przez palce patrzy na to branża, nie reagują właściciele mediów. Efekt jest jeden. Zaufanie społeczne do zawodu z roku na rok spada.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Jacek Żakowski Tomasz Machała Piotr Kraśko dziennikarz
Reklama

Komentarze (9)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • walski
    2013-11-02 13:38
    ..widzę że wielu ludzi ma "dobre zdanie" o TVP !!! Telewizja Publiczna , czy może Dom Publiczny ???
    1
    zgłoś
  • MONIEK
    2013-10-12 21:52
    KMIODKI CZERWONE I TYLE!
    0
    zgłoś
  • txt
    2013-10-11 23:15
    Misja przegrywa z pazernością, kto nie grabi jest nieudacznikiem.
    0
    zgłoś
  • sp
    2013-10-11 23:05
    Towarzystwo wzajemnej adoracji, SZOŁ w innej odmianie, kto im podskoczy?
    0
    zgłoś
  • zwd
    2013-10-08 14:36
    na tych obrazkach to przeciwieństwo prawdziwego dziennikarstwa. Jednym
    słowem PO- myje...
    0
    zgłoś
  • lucyfer
    2013-10-08 14:12
    te twarze juz są sprzedane
    0
    zgłoś
  • kkm
    2013-05-19 16:23
    Krasko budzi we mnie odruch wymiotny. Dziala jak ODSTRASZACZ.
    0
    zgłoś
  • EUrolnik
    2013-05-17 12:08
    Ten z "trójcy" środkowy toż to okropieństwo istny Niesiołowski II
    0
    zgłoś
  • leję na TVN
    2013-05-16 16:00
    Prokop to peowski pies. Kawał gnoja.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama