Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Rekordowe "Szkło" TVN24: Aż 1731 bloków reklamowych! RANKING z celebrytami

23 lipca 2015, 14:49
- Na pierwszym miejscu pod względem liczby przerw reklamowych (1731) znalazło się z kolei „Szkło kontaktowe”, dzięki temu program ten został także liderem w kategorii największej liczby wyemitowanych spotów – wyjaśnia odpowiedzialny za przygotowanie raportu Michał Bakalarczyk z domu mediowego Lowe Media.
- Na pierwszym miejscu pod względem liczby przerw reklamowych (1731) znalazło się z kolei „Szkło kontaktowe”, dzięki temu program ten został także liderem w kategorii największej liczby wyemitowanych spotów – wyjaśnia odpowiedzialny za przygotowanie raportu Michał Bakalarczyk z domu mediowego Lowe Media. / TVN
Najsilniejszą lokomotywą reklamowych przychodów jest Magda Gessler, która otwiera ranking programów z celebrytami przygotowany przez dom mediowy Lowe Media. Przeanalizowano nie tylko wpływy reklamowe programów, ale też długość bloków ze spotami.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama