Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) twierdzi, że promuje w ten sposób efekty wdrażania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-13. Spot z ministrem rolnictwa Markiem Sawickim i szefem ARMiR Tomaszem Kołodziejem, który powstał rok temu, jest pokazywany w najdroższym czasie antenowym, czyli w blokach reklamowych wokół transmisji na żywo z meczów Euro 2012.

Agencja nie chce odpowiedzieć na pytanie - ile kosztowała kampania w TV. Spot ma być na antenach TVP wyemitowany w sumie 33 razy. Przed, w trakcie i po meczach Euro 2012. Wedle informacji Onet.pl koszty emisji w najlepszym czasie antenowy przy okazji Euro 2012 to 2-3 mln zł.

Wedle ARiMR ka to doskonały pomysł na wykorzystanie szansy, by pokazać kibicom zza granicy zmiany na polskiej wsi.

- A zmieniło się tam naprawdę wiele (…). Warto pochwalić się nowoczesnym, wydajnym rolnictwem i coraz ładniejszymi terenami wiejskimi. (…) Najlepiej pokazać te pozytywne zamiany za pośrednictwem najpopularniejszego medium, jakim jest niewątpliwie telewizja - stwierdza Agencja.