Różne produkty pokazywane w ramach tzw. sponsoringu użyczeniowego najczęściej i najdłużej są pokazywane w serialach TVN - wynika z badań Pentagon Research przeprowadzonych w pierwszym tygodniu lutego.
>>>Zobacz, co promują bohaterowie seriali
Raport wskazuje, że najwięcej na ukrytej w tasiemcu reklamie zarobił dokumentalizowany serial TVN pt. "W-11 Wydział śledczy", bo aż 217 tys. złotych. Na drugim miejscu był sitcom Polsatu "I kto tu rządzi" z 65 tys., a na trzecim "Brzydula", również TVN, która zarobiła w ten sposób dla stacji 45 tys. złotych.Produkty różnych firm pokazywano w TVN 70 razy, w Polsacie logo i marki widoczne były 56 razy, a w TVP 1 31.
Najdłużej pokazywano samochody. W pierwszej trójce najczęściej reklamujących się w ten sposób marek był Mercedes, eksponowany w różnych serialach przez 103 sekundy,Volkswagen - 55 sekund, i Porsche, które brylowało przez 45 sekund.