Pod koniec stycznia PiS rozpoczęło nową ofensywę marketingową pod hasłem "Czyny, nie cuda". Według cennikowych danych opracowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl między 28 stycznia a 5 marca partia zostawiła:

Reklama
  • 2 127 600 zł w kasie TVP 1
  • 982 800 zł w TVP 2
  • 2 685 400 w Polsacie
  • 1 343 300 w TVN
  • 288 170 w TVN 24

Daje to w sumie około 7,4 miliona złotych. A to niejedyne koszty kampanii, w której część środków przeznaczono także na reklamy na billboardach, w radiu i prasie. Obecnie trwa trzeci etap kampanii, w którym na ekranach telewizorów możemy oglądać spot "Młodzież". Wcześniej w telewizji ukazały się reklamy:

>>> "Recepta na kryzys"
>>> "Patriotyzm, solidarność, nowoczesność"
>>> "Czyny, nie cuda"

Dane przedstawione przez serwis Wirtualnemedia.pl nie uwzględniają jednak rabatów udzielanych przez nadawców. A te mogły sięgnąć od 40 do 60 procent tej sumy.