Pod koniec stycznia PiS rozpoczęło nową ofensywę marketingową pod hasłem "Czyny, nie cuda". Według cennikowych danych opracowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl między 28 stycznia a 5 marca partia zostawiła:
- 2 127 600 zł w kasie TVP 1
- 982 800 zł w TVP 2
- 2 685 400 w Polsacie
- 1 343 300 w TVN
- 288 170 w TVN 24
Daje to w sumie około 7,4 miliona złotych. A to niejedyne koszty kampanii, w której część środków przeznaczono także na reklamy na billboardach, w radiu i prasie. Obecnie trwa trzeci etap kampanii, w którym na ekranach telewizorów możemy oglądać spot"Młodzież". Wcześniej w telewizji ukazały się reklamy:
>>> "Recepta na kryzys"
>>> "Patriotyzm, solidarność, nowoczesność"
>>> "Czyny, nie cuda"
Dane przedstawione przez serwis Wirtualnemedia.pl nie uwzględniają jednak rabatów udzielanych przez nadawców. A te mogły sięgnąć od 40 do 60 procent tej sumy.