Prawie trzy czwarte młodzieży w wieku od 11 do 18 lat ogląda telewizję przez dwie godziny dziennie! Ale w tym czasie nie poszerza swoich horyzontów i nie zdobywa wiedzy. Nie, bo dzięki telewizji chce się jedynie rozerwać. Tylko troje na sto nastolatków lubi oglądać wiadomości.
Na dodatek, niewielu z nich ogląda telewizję świadomie - zaglądając do programu i wybierając to, co ich naprawdę interesuje. Większość po prostu siada przed telewizorem i ogląda to, co leci. Gorzej, skaczą po programach i szukają reklam.
W dodatku reklamy są dla nich najciekawszą częścią programu. Łapią się na lep superkrótkich i maksymalnie kolorowych filmików. Choć teoretycznie wiedzą, że emitowanie reklam nie jest wyłącznym zadaniem telewizji.
Co ciekawe, młodzież oczekuje większej liczby i lepszych programów edukacyjnych oraz popularnonaukowych. Ale nie wiedzą o czym mówią, bo takich programów i tak nie oglądają.
Stało się. Prawie każdy polski nastolatek twierdzi, że reklamy są fajniejsze niż reszta programów. Spoty to już podstawowa rozrywka młodych widzów, dla których dokumenty i wiadomości to nieporzebne przynudzanie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama