Inne

Kampania nawiązuje do artykułów ukazujących się w kolejnych wydaniach DZIENNIKA. Ma na celu podkreślenie najważniejszych cech DZIENNIKA – jego opiniotwórczości i jakości. Kampania będzie również utrwalać wizerunek DZIENNIKA jako poważnego, nowoczesnego medium, poruszającego szerokie spektrum tematów.

Reklama

Głównym mottem DZIENNIKA pozostaje hasło „Warto mieć własne zdanie”. DZIENNIK publikuje na swoich łamach różnorodne opinie, nie narzuca sposobu myślenia, daje wybór i umożliwia kształtowanie własnego zdania.

"Kampania wizerunkowa to jeden z elementów strategii DZIENNIKA. Polega ona na wzmacnianiu opiniotwórczości oraz budowania grupy lojalnych czytelników” - komentuje Dominik Tzimas, Dyrektor Zarządzający DZIENNIKA.

Kampania to także zupełnie nowy projekt graficzny reklam zarówno prasowych, jak i telewizyjnych i internetowych. Kampania wizerunkowa obejmuje telewizję, radio, outdoor, a także Internet oraz tytuły prasowe Axel Springer Polska.

Reklama

Autorem kreacji kampanii jest agencja reklamowa Team One. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.