Ogólnopolska awaria terminali 6 marca 2025 roku
W czwartek, 6 marca, klienci zaczęli informować o problemach z płatnościami kartami w sklepach i punktach usługowych. Jeden z czytelników portalu Bankier.pl zgłosił, że nie mógł zapłacić kartą w sklepie spożywczym za pośrednictwem terminalu Polskich ePłatności.
Obserwuj kanał Dziennik.pl na WhatsAppie
Problemy z płatnością kartą 6 marca 2025 roku
W mediach społecznościowych pojawiły się liczne doniesienia użytkowników z różnych regionów Polski o awarii terminali płatniczych Polskich ePłatności (PeP). Internauci zgłaszali problemy z dokonywaniem transakcji kartami w różnych miastach, m.in. w Kotlinie Kłodzkiej, Rudzie Śląskiej, Łodzi. Użytkownicy wyrażali swoje zaniepokojenie i frustrację, a także zwracali wówczas uwagę na brak oficjalnego komunikatu ze strony firmy PeP.
Z doniesień wynika, że awaria terminali płatniczych Polskich ePłatności (PeP) spowodowała również problemy z płatnościami kartami Visa i Mastercard. Serwis Downdetector.pl odnotował gwałtowny wzrost zgłoszeń o problemach z tymi kartami.
Polskie ePłatności niedawno wydały oficjalny komunikat w sprawie awarii. Klienci czekali na wyjaśnienia dotyczące przyczyn problemów oraz informacji o przewidywanym czasie ich usunięcia.
Awaria terminali marzec 2025 - komunikat firmy Polskie ePłatności
W czwartek, 6 marca, firma Polskie ePlatności doświadczyła problemów technicznych, które spowodowały, że transakcje kartami Visa i Mastercard były odrzucane. Klienci mogli płacić za zakupy jedynie gotówką. W komunikacie firma Polskie ePłatności podała, że obecnie systemy działają już bez zakłóceń.
Polecamy miesięczną subskrypcję cyfrową DGP - Pakiet Premium