Już na początku swojego istnienia formacja Zbigniewa Ziobro ogłosiła konkurs na swoje partyjne logo i tym sposobem je wybrała. 

Tym razem działacze dostaną mailem do wyboru dwie wersje reklamówki. Rzecznik Solidarnej Polski Patryk Jaki uważa, że to nowatorskie rozwiązanie. W pozostałych partiach o najważniejszych sprawach kampanijnych decyduje - jego zdaniem - wąskie grono lub sam lider.

- Jesteśmy inni, chcemy być formacją niezwykle demokratyczną - deklaruje poseł.

Działacze Solidarnej Polski powinni obejrzeć spoty bardzo uważnie, bo inaczej trudno uchwycić różnice. Patryk Jaki zwraca jednak uwagę na ich formalną odmienność - jeden kładzie nacisk na geografię polityczną i na drużynę,  a drugi zamiast mówić "głosuj na nas" zadaje widzowi pytanie. 

Wybory potrwają do czwartku. Nie będzie jednak już raczej wyborczej piosenki, chociaż wśród kandydatów Solidarnej Polski co najmniej trójka znana jest ze śpiewaczych popisów.

Podczas konferencji w Sejmie okazało się, że rzecznikowi Jakiemu wpadł w ucho refren "wybierz, wybierz Karskiego". To jednak piosenka ze spotu kandydata PiS. 

- Obawiam się, że jakiejkolwiek piosenki byśmy nie wymyślili, to tej nie pobijemy - wyznał rzecznik Solidarnej Polski.