W związku z pojawiającymi się nieprawdziwymi informacjami, że za działalnością strony www.antyncplus.pl i profilu "Anty NC+" w serwisie Facebook stoi Cyfrowy Polsat, oświadczamy, że nasza firma nie jest ani autorem, ani fundatorem tych stron i nie prowadzi żadnych aktywności działających na szkodę platformy nc+ - czytamy w oświadczeniu Cyfrowego Polsatu.

Oskarżenia pod adresem konkurencji nc+ pojawiły się natychmiast po tym, jak w powstałej po fuzji platformie wybuchł kryzys, a jej nowa oferta spotkała się ze zmasowaną krytyką ze strony abonentów i internautów.

Wielu obserwatorów rynku nie miało wątpliwości, że kryzys w nc+ wykorzystuje i podsyca właśnie Polsat. Zwłaszcza, że do klientów nc+ zaczęli dzwonić konsultanci Cyfrowego Polsatu z kontrofertą, a na stronach krytykujących zmiany w dawnej platformie n i C+ pojawiły się reklamy z logo platformy Zygmunta Solorza-Żaka.

Obecność bannerów reklamowych naszej firmy na wskazanych stronach wynika z naturalnego mechanizmu działania reklamy internetowej i jest wynikiem algorytmów firm Google lub Facebook, których celem jest jak najefektywniejsze pozyskanie powierzchni reklamowej - czyli jak najskuteczniejsze dotarcie do grupy docelowej przy możliwie najniższych kosztach. Cyfrowy Polsat nie jest zaangażowany w proces doboru stron, za pośrednictwem których wyświetlają się reklamy - zapewnia Polsat.

Tymczasem z nc+ po tym, jak w trybie nagłym z nc+ rozstała się Beata Mońka, w jej ślady - jak wynika z nieoficjalnych informacji portalu wirtualnemedia.pl  - poszła dyrektor HR, Kamila Barabasz.