W pierwszym kwartale 2016 roku wzrosły wpływy z reklam prawicowym tygodnikom opinii. Największy wzrost - o prawie 330 proc. - zanotowała "Gazeta Polska", donosi press.pl, powołując się na dane cennikowe Kantar Media, firmy monitorującej wydatki reklamowe w polskich mediach.

Reklama

Największy dochód cennikowy z reklam miał tygodnik "Wprost". W okresie od stycznia do marca wyniósł on 25,162 mln złotych, co oznacza wzrost o 3,9 proc. w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku.

Wzrost wpływów reklamowych odnotowały również "Tygodnik do Rzeczy" (14,136 mln złotych, o 39,65 proc. więcej), "W Sieci" (9,401 mln złotych, więcej o 53,99 proc.), "Gazeta Polska" (2,173 mln złotych, wzrost o 329,84 proc.). Lepszy wynik miał też tygodnik "Przegląd" (o 7,26 proc., do 806 tys. złotych).

Ubiegłoroczny lider zestawienia - tygodnik "Newsweek Polska" - w tym zestawieniu zaliczył spadek o 18,4 proc. Jego wpływy reklamowe to 19,782 mln złotych.