Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Product placement, którego twórcy powinni się wstydzić. GALERIA

30 stycznia 2014, 12:48
Film z 1993 roku do historii przejdzie chyba jako przykład najdłuższego lokowania produktu. Scena z coca colą, która stoi na każdym stoliku i wypełnia niemal każdy kadr, trwa pół godziny (sic!).
Film z 1993 roku do historii przejdzie chyba jako przykład najdłuższego lokowania produktu. Scena z coca colą, która stoi na każdym stoliku i wypełnia niemal każdy kadr, trwa pół godziny (sic!). / YouTube
Skuteczny product placement powinien byś subtelny - nie może razić ani denerwować widza. To jednak tylko teoria, która z praktyką ma niewiele wspólnego. Wybraliśmy kilka przykładów najbardziej nachalnego lokowania produktu.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama