Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Product placement, którego twórcy powinni się wstydzić. GALERIA

30 stycznia 2014, 12:48
Film z 1993 roku do historii przejdzie chyba jako przykład najdłuższego lokowania produktu. Scena z coca colą, która stoi na każdym stoliku i wypełnia niemal każdy kadr, trwa pół godziny (sic!).
Film z 1993 roku do historii przejdzie chyba jako przykład najdłuższego lokowania produktu. Scena z coca colą, która stoi na każdym stoliku i wypełnia niemal każdy kadr, trwa pół godziny (sic!). / YouTube
Skuteczny product placement powinien byś subtelny - nie może razić ani denerwować widza. To jednak tylko teoria, która z praktyką ma niewiele wspólnego. Wybraliśmy kilka przykładów najbardziej nachalnego lokowania produktu.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
product placement lokowanie produktu

Powiązane

Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • arghakdfj;asghkjdf
    2014-01-30 14:35:50
    Ja Robot, to nie polski serial ...
    0
  • Tak się zastanawiam
    2014-01-31 07:38:11
    Ciekawe czy coca zapłaciła coś producentom za tą nachalną reklamę w filmie
    0
  • conver (c-s) e
    2014-01-31 08:33:49
    O kurcze... a ja myślałem że noszę trampki converse a tu widzę że w ameryce pojawiła się "podróba"- jakieś converce ;)
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama