Reklama
Warszawa
Reklama

Product placement, którego twórcy powinni się wstydzić. GALERIA

30 stycznia 2014, 12:48
Film z 1993 roku do historii przejdzie chyba jako przykład najdłuższego lokowania produktu. Scena z coca colą, która stoi na każdym stoliku i wypełnia niemal każdy kadr, trwa pół godziny (sic!). / YouTube
Skuteczny product placement powinien byś subtelny - nie może razić ani denerwować widza. To jednak tylko teoria, która z praktyką ma niewiele wspólnego. Wybraliśmy kilka przykładów najbardziej nachalnego lokowania produktu.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Reklama
Reklama

Komentarze(3)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • arghakdfj;asghkjdf
    2014-01-30 14:35:50
    Ja Robot, to nie polski serial ...
    0
  • Tak się zastanawiam
    2014-01-31 07:38:11
    Ciekawe czy coca zapłaciła coś producentom za tą nachalną reklamę w filmie
    0
  • conver (c-s) e
    2014-01-31 08:33:49
    O kurcze... a ja myślałem że noszę trampki converse a tu widzę że w ameryce pojawiła się "podróba"- jakieś converce ;)
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej