Na cykl debat wyborczych zapraszamy co tydzień w poniedziałki (kolejne już 23, 30 września oraz 7 października). Transmisja tuż po godzinie 18:00 na antenie RMF FM, a także na stronach głównych RMF24, Interii oraz dziennika.pl. Marcin Zaborski rozmawia z przedstawicielami największych ugrupowań startujących do Sejmu.
Tydzień temu radiosłuchacze i internauci mogli wysłuchać debaty dotyczącej edukacji ZOBACZ WIĘCEJ TUTAJ>>>
Każda z debat składać się będzie z czterech części. Po pierwszej, kilkunastominutowej dyskusji na antenie RMF FM, przeniesiemy się do internetu. Tam też dołączą do nas kolejni prowadzący. Zaproszenia do programu "Po prostu Polska" trafiają nie tylko do obecnych ministrów, ale także do polityków opozycji, którzy mieliby odpowiadać za poszczególne ministerstwa.
Każda z debat ma swój temat przewodni. Porozmawiamy m.in. o zdrowiu i ekologii, praworządności, gospodarce i sprawach światopoglądowych.
11 października, czyli w piątek, na dwa dni przed wyborami parlamentarnymi, odbędzie się wielki finał cyklu, czyli Debata Liderów. Szefowie czołowych ugrupowań będą przed milionami słuchaczy opowiadali, jak według nich powinna wyglądać Polska.
Dziś, 16 września rozmawialiśmy o zdrowiu. Udział w debacie wzięli:
Prawo i Sprawiedliwość - Łukasz Szumowski
Koalicja Obywatelska - Lidia Gądek
Polskie Stronnictwo Ludowe - Marek Kos
Lewica - Wojciech Konieczny
Konfederacja - Radosław Czosnowski
Poniedziałkową debatę poprowadzili Marcin Zaborski oraz Patryk Michalski z RMF FM oraz Klara Klinger z "Dziennika Gazety Prawnej".
Cały program będziemy transmitować na RMF24.pl, w Interii.pl oraz na portalu dziennik.pl oraz w mediach społecznościowych. Najważniejsze fragmenty debaty, jej omówienie, komentarze ekspertów pojawią się nie tylko w Faktach RMF FM, ale także w Interii oraz na łamach "Dziennika Gazety Prawnej".
"Po prostu Polska" jest największym regularnym pasmem debat w paśmie popołudniowym. To unikalny projekt radiowo-multimedialny, prezentowany nie tylko słuchaczom RMF FM, ale także internautom za pośrednictwem YouTube i mediów społecznościowych.