Według badań Megapanel Gemius/PBI, liczba użytkowników dziennika.pl wyniosła w czerwcu tego roku 972 605. To aż o 222 642 użytkowników więcej niż w maju - wzrost o 30 procent.

"To kolejny pomyślny miesiąc dla dziennika.pl. Bardzo cieszymy się z tego wyniku, bo to także dobry sygnał dla naszych partnerów. Nie tylko dlatego, że rośnie popularność serwisu. Z innych badań wiemy, że dziennik.pl przyciąga grupę odbiorców bardzo atrakcyjną z punktu widzenia reklamodawców. Czytelnicy dziennika.pl to ludzie zarabiający więcej i lepiej wykształceni niż przeciętni Polacy" - mówi Ewa Bańbuła, Internet Marketing Manager w Axel Springer Polska.

Reklama

"Wzrost oglądalności to dowód, że sprawdza się przyjęta u podstaw dziennika.pl formuła szybkiego serwisu informacyjnego, w którym czytelnicy mogą znaleźć najświeższe wiadomości, zanim ukażą się one w gazetach" - dodaje redaktor naczelny dziennika.pl Piotr Bugajski.

Dziennik.pl to interaktywny serwis informacyjny dostarczający wiadomości z Polski i ze świata przez 24 godziny na dobę. Wystartował w listopadzie 2006 roku. Od tego czasu liczba jego użytkowników wzrosła aż o 209 procent.

Reklama