Walka Polaków o brąz to nie był mecz, który zdobył najwyższą oglądalność w trakcie tegorocznych rozgrywek mężczyzn w piłkę ręczną. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, bardziej emocjonujący okazał się mecz Chorwacja - Polska, który oglądało 6,9 miliona widzów i który niestety Polacy przegrali.
Średnia oglądalność trzech ostatnich meczów (Chorwacja - Polska, Polska - Dania, Francja - Chorwacja) wyniosła 5,7 miliona widzów.
Był to bardzo dobry wynik. Kiedy rozgrywki siatkarzy dwa lata temu emitował Polsat, przed telewizorami zasiadało średnio 3,7 miliona widzów. Trzy ostatnie mecze rozegrali wtedy Polacy z Duńczykami, Duńczycy z Francuzami i Niemcy z Polakami.
Meczami mistrzostw świata w piłce ręcznej głównie pasjonowali się panowie, którzy stanowili 59 procent kanapowych fanów piłki ręcznej (41procent stanowiły panie).
Telewizja publiczna przy tegorocznych transmisjach zarobiła na reklamach 6 milionów złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Największymi reklamodawcami mistrzostw byli Procter & Gamble, PKO BP i Reckitt Benckiser.