Jeszcze tydzień temu Luiza Zalewska pisała na łamach DZIENNIKA, że "Kazimierz Marcinkiewicz może dorabiać już tylko jako twarz portalu Sympatia.pl". Te słowa okazały się prorocze, bowiem Sympatia reklamuje się teraz hasłem związanym z narzeczoną byłego premiera.

Reklama

Ewa Sapieja, menedżer do spraw promocji Sympatii.pl, zapewnia, że reklama nie jest skierowana do starszych panów, którzy chcą znaleźć dużo młodszą kochankę. "Absolutnie nie chodziło nam o to. Pan Marcinkiewicz i Isabel są teraz jedną z najpopularniejszych par, więc chcieliśmy przedstawić ich jako synonim współczesnej miłości. Isabel to taka dzisiejsza Julia" - mówi DZIENNIKOWI Sapieja.

>>>Spadła popularność serisów randkowych

Ewa Sapieja podkreśla, że dzięki serwisowi miłość można znaleźć wszędzie, nawet za granicą. "Wiele par mieszkających np. w Londynie poznało się właśnie dzięki naszemu portalowi" - mówi. "Ta promocja ma wywoływać pozytywne skojarzenia z miłością bez względu na miejsce przebywania" - dodaje.

>>>Ukochana Marcinkiewicza pod obstrzałem

Przez sześć lat istnienia portalu randkowego poznały się tam miliony osób. Kilka tysięcy żyje w udanych związkach, a setki zawarły małżeństwa. Promocja "Gdziekolwiek jesteś... Znajdź swoją Isabel" daje nielimitowany dostęp do wszystkich opcji serwisu w nowej, obniżonej cenie.

>>> Pięć minut sławy dziewczyny z Brwinowa
>>> Lis, Zając, Isabel... kobiety demolki