Te rewelacyjne wyniki przynosi najnowszy ranking "Drinks International". W ciągu ostatniego roku Wyborowa (marka należąca do grupy Pernod Ricard), zanotowała globalny wzrost sprzedaży aż o 30,3 proc. Niedaleko za nią (7. miejsce) uplasowała się należąca do Grupy Belvedere marka Sobieski, ze wzrostem sięgającym 10 proc.
Co ciekawe, choć sprzedaż wódki Sobieski rosła wolniej, to właśnie ten trunek znajduje się wyżej pod względem globalnej sprzedaży. Sobieski jest na 31. miejscu pod względem sprzedanych mocnych trunków, a Wyborowa na 35 miejscu. Rocznie pierwszej wódki sprzedaje się 26,55 mln litrów, a Wyborowej 20,88 litrów. Na czele rankingu w większości kategorii znajduje się Smirnoff, przed nową rosyjską wódką Zelenaya Marka i Absolutem. Z innych polskich marek Bols i Spolica znalazły się w zestawieniu "Top 6 wódek regionalnych", a Absolwent i Starogardzka w "Top 6 wódek lokalnych". W tych kategoriach biją nas jednak lokalne trunki rosyjskie.