Reklama
Reklama
Warsaw
Reklama

Most Łazienkowski trzeba rozebrać. Gronkiewicz-Waltz: Będzie taniej i szybciej

20 lutego 2015, 15:31
Prezydent stolicy poinformowała, że pierwsze wyniki ekspertyzy, zrealizowanej po pożarze mostu, wykazały poważne uszkodzenia. Pożar Mostu Łazienkowskiego wybuchł w sobotę, około godz. 17.30. Zaczęło się od sterty desek, znajdujących się pod przeprawą na praskim brzegu Wisły. Potem zaczął się palić drewniany podest pomostu technologicznego, znajdującego się w dolnej części mostu. Pożar objął blisko połowę jego długości. Wysoka temperatura spowodowała też zniszczenia nawierzchni i odkształcenia konstrukcji przeprawy. Akcja gaśnicza trwała blisko 12 godzin i zakończyła się w niedzielę, około godz. 6 rano. CZYTAJ TAKŻE: Eksperci nie pozostawiają złudzeń. Most Łazienkowski po pożarze trzeba zbudować od nowa
Prezydent stolicy poinformowała, że pierwsze wyniki ekspertyzy, zrealizowanej po pożarze mostu, wykazały poważne uszkodzenia. Pożar Mostu Łazienkowskiego wybuchł w sobotę, około godz. 17.30. Zaczęło się od sterty desek, znajdujących się pod przeprawą na praskim brzegu Wisły. Potem zaczął się palić drewniany podest pomostu technologicznego, znajdującego się w dolnej części mostu. Pożar objął blisko połowę jego długości. Wysoka temperatura spowodowała też zniszczenia nawierzchni i odkształcenia konstrukcji przeprawy. Akcja gaśnicza trwała blisko 12 godzin i zakończyła się w niedzielę, około godz. 6 rano. CZYTAJ TAKŻE: Eksperci nie pozostawiają złudzeń. Most Łazienkowski po pożarze trzeba zbudować od nowa / PAP / Paweł Supernak
Nie ma już wątpliwości. Most Łazienkowski trzeba rozebrać i na ocalałych po pożarze filarach postawić nową konstrukcję stalową. Decyzję w tej sprawie ogłosiła na konferencji prasowej prezydent Warszawy. "To rozwiązanie tańsze i szybsze niż remont mostu" - stwierdziła Hanna Gronkiewicz-Waltz.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama