Sieć "wRodzinie" ruszy 11 lipca podczas pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę. Dziś w Warszawie pokazano jej logo. Przedstawia cztery sylwetki ludzików różnych rozmiarów na tle kuli. Logo utrzymane jest w kolorze niebieskim i żółtym. Ludziki mają symbolizować rodzinę, a kula to planeta Ziemia.
"Logo marki >wRodzinie< symbolizuje znaczenie rodziny w świecie i dla świata. Rodzina przedstawiona na tle globu przypomina, że niezależnie od szerokości geograficznej, kochająca się rodzina jest gwarancją szczęścia i rozwoju" - tłumaczy Anna Gołębicka, dyrektor marketingu nowej telefonii.
Znaczenie mają też użyte kolory. "Z jednej strony łącząc profesjonalny niebieski z ciepłym i wesołym żółtym, pokazuje profesjonalny i przyjazny charakter marki. Dodatkowo nawiązuje do znaczenia kolorów w tradycji katolickiej" - dodaje.
Starter "wRodzinie" będzie kosztował 20 zł. Wewnątrz sieci użytkownik ma 105 minut za darmo. Po wykonaniu pierwszego połączenia karta ważna jest przez rok. Firma nie ukrywa, że adresuje swoje usługi do ludzi starszych. Wśród pierwszych oferowanych telefonów będą modele "dla sieniorów".