Jeden z pomysłów na gadgety promocyjne zakłada także sfinansowanie zakupu kompasów, ekskluzywnych parasoli i np. etui, jak podaje Fakt.pl. Przetarg rozpisano na kwotę powyżej 200 tys. euro.
Ale okazuje się, że obok piórnika pluszowego wykonanego z delikatnego futerka w kształcie: miś, kaczka lub myszka, może to być także m.in. wieszak na damską torebkę czy portfel z wysokogatunkowej skóry naturalnej.
W czasach gdy budżet Biura Promocji jest obcięty o połowę szukamy niekonwencjonalnych pomysłów na gadżety promujące miasto - wyjaśnia Agnieszka Kłąb z ratusza. Dodaje przy tym, że część z nich ma być przeznaczona na nagrody w różnych konkursach i zabawach dla dzieci.
Te bardziej ekskluzywne będą wręczane ważnym gościom podczas oficjalnych wizyt - dodaje.
Wiadomo także, ratusz ma jeszcze do rozdania około 86 tys. przewodników przygotowanych na Euro 2012, wycenianych na 60 tys. zł.