Wykorzystano jeszcze jedną zbieżność. Wszystkie spoty pokazywane są wkrótce po prognozie pogody i z informacją, że pogodowe newsy zasponsorowały władze Warszawy, po czym pojawia się gra słówek. "Zakochaj się w Warszawie. Bez względu na pogodę" - kwituje lektor. Film prezentowany jest kilka razy dziennie w tzw. prime time.

Reklama

Jak na razie pomysł mający przyciągnąć do Warszawy turystów i zainteresować nią inwestorów zbiera same pozytywne recenzje ekspertów. "To doskonały pomysł, by emitować reklamę miasta po prognozie pogody. Przecież oglądamy ją po to, żeby zaplanować np. urlop" - mówi prezes ITBC Communication Jacek Jakubczyk.

Pomysł warszawskiego ratusza chwali też Joanna Delbar, szefowa Telma Group Communications z Łodzi. "Jakiś czas temu Łódź reklamowała się w BBC. To była zupełna klapa, bo miasto jest tak zaniedbane, że nie nadaje się do zagranicznej promocji. Warszawa to coś innego. Ma opinię miasta biznesu i wbrew temu, co zwykło się mówić, jest czysta i zadbana" - przekonuje.

Spot będzie gościł na antenie CNN do 15 czerwca. Do tego czasu zostanie wyemitowany niemal 250 razy.

W ub.r. CNN publikowała wykupioną przez MSZ reklamówkę całego kraju. Pod hasłem "Zaskocz samego siebie w Polsce” pokazywano rozwinięty i bogaty w infrastrukturę kraj pól golfowych, ośrodków spa, zabytków i zadbanych stoków narciarskich. Szczególną uwagę zwracano na atrakcyjne polskie wybrzeże Bałtyku. Wówczas reklamówkę krytykowano m.in. za zbyt kolorowy i nie zawsze zgodny z prawdą obraz kraju.

Reklama