George W. Bush nie żyje - ta informacja na chwilę zelektryzowała widzów jednej z południowoafrykańskich stacji telewizyjnych. Po kilku sekundach fałszywa informacja zniknęła z kanału ETV News. Nieprawdziwy news został wyemitowany przez błąd pracownika stacji.

Południowoafrykańska telewizja uśmierciła byłego amerykańskiego prezydenta na całe trzy sekundy. Szef techników stacji chciał sprawdzić, jak będzie wyglądać nowy format publikowania wiadomości. I nacisnął niewłaściwy guzik.

”Po trzech sekundach informacja została zdjęta. Dyrektor techniczny wcisnął zły przycisk. Napis na ekranie telewizorów pojawił się na kilka sekund” - tłumaczył błąd rzecznik stacji Vasili Vass. Rzecznik nie umiał jednak powiedzieć, czy pechowy pracownik straci pracę przez swój wybryk.