W artykule pt. "Kotecka wraca do TVP. Będzie w zarządzie?" autorstwa Barbary Sowy, Marcina Graczyka i Artura Grabka zamieszczonym na stronie internetowej www.dziennik.pl dnia 12.10.2009 roku, stwierdzono że: "Po tym spotkaniu praktycznie przez cały dzień Kotecka chodziła po korytarzach i chwaliła się, że wraca" - twierdzą rozmówcy gazety z telewizji. Według rozmówców "DGP" Kotecka miała mówić, iż na razie będzie "doradzać Szwedo". Powyższe stwierdzenia są nieprawdziwe. Nie mówiłam, że będę doradzać Bogusławowi Szwedo, nie chodziłam po korytarzach i nie chwaliłam się, że wracam do TVP.