Przed emisją reklam w niezmienionym kształcie nie powstrzymały platformy nc+ także kryzys wizerunkowy, odejście kluczowych osób z firmy, w tym m.in. wiceprezes Beaty Mońki i akcja "anty nc+" na Facebooku.

Od 29 marca przez półtora tygodnia reklamy nc+, przekaz pozostał niezmieniony, pojawiły się 1039 razy w telewizji, 266 razy w radiu i 12 razy w prasie. Tak wynika z analiz Instytut Monitorowania Mediów dla Wirtualnemedia.pl. Łącznie na promocję poszło wtedy około 4,4 mln zł (dane cennikowe). 

Do tej pory platforma na promocję swojej oferty wydała w sumie około 14,7 mln zł. Premiera nc+ odbyła się 21 marca, a pierwsze reklamy pojawiły się na dwa tygodnie wcześniej - spoty zostały wyemitowane 862 razy w telewizji i 819 razy w radiu.

Według Kantar Media od stycznia do lipca ub.r. cennikowe wydatki na reklamy platformy N (bez internetu) zamknęły się w kwocie 21,1 mln zł, a Canal+ Cyfrowego - 57 mln zł.

KRRiT poparła powstępowanie prowadzone w sprawie nc+ przez UOKiK. Poszło o wprowadzenie jednostronnych zmian w umowach.