Szumnie zapowiadany start nowej oferty nc+, powstałej po fuzji platformy "n" i C+ nie spodobał się dotychczasowym klientom obu platform. Irytacja z powodu wysokich cen i małej elastyczności zaproponowanych pakietów znalazła ujście m.in. na facebookowym profilu Anty nc+.
Jesteśmy grupą zawiedzionych klientów obecnego nC+ - pisze twórca profilu, student dziennikarstwa. Naszym celem jest pokazanie wszystkim tym, którzy nie mieli okazji zapoznać się jeszcze z nową ofertą nC+ to w jaki sposób taki kolos traktuje swoich klientów. (...) Przede wszystkim nie podoba nam się to, że wiele informacji nC+ ukrywało do samego końca. Głównym impulsem założenia tego konta było nadmierne usuwanie nieprzychylnych komentarzy odnośnie nowej oferty na oficjalnym profilu nC+ co dotknęło również mnie - ich klienta. My od początku istnienia nie usuneliśmy ani jednego wpisu i nie zamierzamy tego robić. Rażące też jest nierzetelne przygotowanie konsultantów na obsługę klienta oraz śmieszne oferty, które są średniio o 50zł droższe od dotychczasowych. Dziś dodatkowo dowiedzieliśmy się, że migrując MUSIMY podpisywać nową umowę na całe 18 miesięcy. Przecież to są jakieś żarty... Naszym głównym celem jest to, aby nC+ zrozumiało, że popełniło gafę i przyznało się do niej - czytamy na fanpage'u, do którego już dołączyło 17 tys osób.
Abonamenty w platformach Cyfra+ i n wykupione miało około 2,5 mln osób.
Szum wokół tej inicjatywy oraz poziom niezadowolenia klientów obu platform doczekał się reakcji samej góry. Do autora profilu napisał sam prezes nC+, Julien Verley.
Pana akcja jest inspirująca - pisze Julien Verley do młodego klienta i dodaje: - Ostatnie dni pokazały, że nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na kilka tysięcy zapytań i obaw jednocześnie. Co za tym idzie, mam poczucie, że pan jako osoba najbardziej zaangażowana może merytorycznie reprezentować interes całej społeczności - czytamy w liście. Prezes platformy zaprasza na spotkanie, by wyjaśnić wszelkie nieścisłości.
Czy ten ruch pozwoli zgasić kryzys i naprawić nadszarpnięty wizerunek marki?
Komentarze(123)
Pokaż:
wyjątkowe kompetencje w zakresie nie dostrzegania potrzeb klientów, 40 000 niezadowolonych klientów NC+ już zwiera szeregi, co Pan na to? Proponuje pan śmieciowe kanały na 3 m-ce gratis - to śmieszna propozycja - na lojalność klientów pracuje się latami a burzy się ich przywiązanie do marki w 5 minut. Brawo!!!
- Dlaczego prezes nc+ uważa mnie za idiotę?
Stwierdzenie, że "abonenci nie zrozumieli nowej oferty" obraża mnie i miliony Polaków, klientów n i cyfry.
Dostałem listem zwykłym propozycję migracji 64 zł za pakiet Canal+ Silver. Dziś płacę 48 zł.
-Dlaczego nie mogę dostać tyle samo co miałem, za taką samą, albo niższą kwotę?
Skoro platformy się połączyły powinno być taniej, bo koszty działalności powinny się zmniejszyć. Inaczej taka fuzja nie miałaby sensu.
-Dlaczego listem zwykłym, a nie poleconym. To jest bardzo ważny aneks do umowy, zmieniający praktycznie wszystko. Automatycznie przedłuża umowę, na nowych zasadach, wg nowego regulaminu świadczenia usług, za inną, sporo większą kwotę.
-Dlaczego automatycznie zawieram nową umowę jeśli nie wypowiem starej? Nikt nie pyta o zgodę, na krańcowo różne warunki, tylko uważa się umowę za zawartą, jeśli do 19 -04 -2013 nie wypowiem starej.
- Gdzie i na jaki adres mam wysłać wypowiedzenie? O czasie wypowiedzenia poinformowano w pisemku, ale o miejscu jego złożenia już nie. TO NIEZGODNE Z PRAWEM I ZASADAMI POŻYCIA SPOŁECZNEGO!!!
Ale czego można się spodziewać po firmie, która olewa swoich klientów?
Nawet nie podano mi jakie kanały wchodzą w skład pakietu CANAL+ Silver. DLACZEGO? Mam kupić kota w worku?
- Obiecano nową, elastyczną ofertę, Co jest elastycznego w pakiecie, jeśli nie mogę zrezygnować z programów których nie oglądam w celu obniżenia kosztów, bądź włączenia do oferty tego co by mnie interesowało?
OCZEKUJĘ ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIA!
Jej brak, będzie dowodem na kolejne olanie mnie jako pracodawcy. Bo to klient płacąc daje pracę wszystkim w nc+, od prezesa po sprzątaczkę. Spowoduje definitywne rozstanie.
Nie trzeba się spotykać by nabrać szacunku do abonentów!
Jak im odpadnie milion klientów, to aby ich odzyskać będą musieli przedstawić atrakcyjną ofertę, czyli np ALL INCLUSIVE za 100 zł, lub najtańszy pakiet za 20 z możliwością dokupienia paczki wszystkich canal+ za dodatkowe 30 zł.