Jarosław Kuźniar od dawna prowadzi wojnę z hejterami. W wywiadach powtarza, że "trzeba ich ścigać jak pijanych kierowców", a w sieci ostro polemizuje ze wszystkimi, którzy go krytykują. A trzeba przyznać, że krytykują często i to w niewybredny sposób.

Dziennikarz TVN codziennie pada ofiarą hejterów.  Nie dziwne więc, że stał się twarzą kampanii społecznej. Jej autorzy zebrali ponad 4500 hejtów pod adresem Kuźniara.

To właśnie brutalne ataki, wulgaryzmy i kalumnie, jakie codziennie padają pod adresem prowadzącego "Dzień Dobry TVN" stały się kanwą najnowszego spotu. Zobacz wideo:

Twórcami kampanii są członkowie stowarzyszenia Projekt:Polska. To oni stworzyli stronę internetową hejtstop.pl na której można zgłaszać przykłady "nienawistnych bazgrołów i rasistowskich wypocin". Internauci mogą tu publikować zdjęcia na stronie internetowej i określać lokalizację hejterskich napisów na ścianach budynków czy płotach ze swojej okolicy. Twórcy kampanii w całym kraju organizują też akcje zamalowywania takich haseł.

Na stronie dostępne są również instrukcje, jak zgłosić przykłady hejtu w komentarzach w serwisach społecznościowych czy na portalach.

- Widzisz hejta? Reaguj - apelują autorzy spotu.