Reklamówki pod hasłem ”Kraków. The Great” będzie mogło obejrzeć około 150 milionów widzów w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Kampania ruszy w najbliższy poniedziałek.

Widzowie CNN International zobaczą nie tylko główne zabytki miasta, w tym Zamek Królewski na Wawelu, kościół Mariacki, Rynek Główny wraz z pomnikiem Adama Mickiewicza, ale też relacje z imprez kulturalnych, np. z Festiwalu Kultury Żydowskiej.

"Odbiorcy CNN to wpływowi ludzie, chcemy im pokazać, że Kraków to modne miasto, oferujące atrakcyjne możliwości inwestycyjne” - mówi Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa. ”Jesteśmy pewni, że historyczne piękno i idylliczny klimat Krakowa sprawią wiele przyjemności osobom zainteresowanym odkrywaniem sztuki i kultury”.

Informacyjny gigant nie po raz pierwszy reklamuje nasz kraj. We wrześniu ubiegłego roku CNN pokazywała cykl "Eye on Poland", w ramach którego widzowie mogli obejrzeć reportaże i programy kręcone na żywo z największych polskich miast.