W 2001 r. „Gazeta Prawna” przekształca się w dziennik. W 2002 i 2003 r. zdobywa tytuł dziennika ogólnopolskiego roku w raporcie Media & Marketing Polska, a GazetaPrawna.pl tytuł witryny roku 2003. W 2006 r. gazeta uzyskała tytuł marki wysokiej reputacji i I miejsce w badaniu reputacji marek Premium Brand. 2007 r. to początek współpracy z dziennikiem „Financial Times”. 14 września 2009 r. „Gazeta Prawna” łączy się z „Dziennikiem Polska Europa Świat” i debiutuje „Dziennik Gazeta Prawna”. Dziś świętujemy trzytysięczne wydanie.
Trzy tysiące numerów temu twórcy „Gazety Prawnej” zastanawiali się, czy wystarczy im materiału, by dzień w dzień dostarczać pracodawcom i wszystkim pracującym na rzecz instytucji treści redakcyjnych. Pomysł był prosty. Będziemy odpowiadać na problemy i zapytania.
Dziś z perspektywy nieustannie zmieniających się przepisów, podatków, mnożących się licencji i zapisów, które w założeniu mają ograniczać biurokrację, ale w rzeczywistości ją mnożą, tamten dylemat wydaje się śmieszny.
W ciągu tych 16 lat PKB Polski wzrósł ponadczterokrotnie. Podniósł się poziom życia, przybyło nam instytucji i instrumentów finansowych, a z nimi regulacji. I państwa pytań. Weszliśmy do UE, która przyczyniła się do szybszego rozwoju, ale też głębokiej przebudowy i poszerzenia prawa, a z nimi nowych pytań od państwa. Sporym osiągnięciem był rozwój samorządności w Polsce, ale zaraz pojawiły się nowe specjalizacje w prawie, księgowości, nowe wyzwania dla kadr i znowu odkrywaliśmy je dla państwa.
Reklama
Od pierwszego numeru uwijamy się, żeby nadążyć z pełnym serwisem przemian, jakie zaskakują nas bardziej, niż pewnie byśmy sobie tego życzyli. Od blisko dwóch lat w poszerzonej wersji o białe strony, jako „DGP”, dostarczamy państwu informacji dających szerszy obraz świata i rynku. I każdego dnia cieszymy się, dawniej z listów, dziś z telefonów i e-maili, że wciąż domagacie się państwo czegoś więcej w naszej gazecie.