W środę zebrał się zarząd SLD, aby omówić rok 2020 pod względem widoczności Sojuszu w mediach i polityki medialnej ugrupowania.

Reklama

Mamy rozmawiać generalnie o polityce medialnej prowadzonej przez partię i w jakiejś części przez klub Lewicy, bo tutaj przecież nie jesteśmy władni, żeby samodzielnie dookreślić, ale jakiś punkt wyjścia w tej sprawie będzie. W zależności jaki będzie finał tej rozmowy, będą pewnie jakieś decyzje - mówił przed rozpoczęciem posiedzenia zarządu poseł Marek Dyduch.

Jak wcześniej informowała PAP tzw. baronowie, czyli szefowie regionów SLD, są niezadowoleni z tego, że Sojusz nie jest widoczny w mediach, tak jak pozostałe ugrupowania tworzące w Sejmie Lewicę, czyli Wiosna Roberta Biedronia i Lewica Razem, choć to SLD stanowi połowę 48-osobowego klubu, a część z działaczy zarzucało rzeczniczce partii Annie Marii Żukowskiej, że w mediach nie prezentuje stanowiska całej partii, ale swoje.