Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Dziennikarze na widelcu KRRiT. Olejnik prowokacyjnie się pochyla, Tadla przerywa. ZDJĘCIA

23 marca 2015, 17:43
Monitoring telewizyjnych programów informacyjnych i publicystycznych KRRiT zleciła po wyborach samorządowych, które miały miejsce w ubiegłym roku. Zespół ekspertów pod kierownictwem Tomasza Gackowskiego i Marcina Łączyńskiego przeanalizował programy publicystyczne TVP, TVN i Polsatu oraz TV Trwam emitowane w pierwszych dwóch tygodniach listopada. Programy analizowano nie tylko pod kątem poruszanej tematyki, ekspozycji poszczególnych partii politycznych, ekspertów ale też pod kątem zachowania prowadzących i stronę edytorskiej audycji. I to właśnie ta ostatnia część raportu przynosi najciekawsze wnioski. Eksperci KRRiT wskazują po pierwsze, na relatywnie niski poziom polszczyzny , którą posługują się dziennikarze. - Nadzwyczaj często odnotowywano błędy gramatyczne (głównie składniowe), leksykalne (głównie frazeologiczne) oraz stylistyczne. Prowadzący audycje używają języka potocznego, nie stronią od kolokwializmów oraz słów nacechowanych, których wypowiadanie w sferze publicznej może być co najmniej dyskusyjne - czytamy w raporcie. KRRiT zarzuca też dziennikarzom, że ślizgają się po tematach , nie potrafią wyselekcjonować najważniejszych bądź najciekawszych tematów tylko pytają o wszystko, o co wypada zapytać gościa w danym kontekście politycznym czy sytuacyjnym. - Rozmowa jest budowana na banałach, komunałach, uogólnieniach i w zasadzie uniemożliwia odbiorcy jakiekolwiek pogłębione rozumienie omawianych zjawiska - czytamy w raporcie. Jak wypadli poszczególni dziennikarze? Zobaczcie naszą galerię!
Monitoring telewizyjnych programów informacyjnych i publicystycznych KRRiT zleciła po wyborach samorządowych, które miały miejsce w ubiegłym roku. Zespół ekspertów pod kierownictwem Tomasza Gackowskiego i Marcina Łączyńskiego przeanalizował programy publicystyczne TVP, TVN i Polsatu oraz TV Trwam emitowane w pierwszych dwóch tygodniach listopada. Programy analizowano nie tylko pod kątem poruszanej tematyki, ekspozycji poszczególnych partii politycznych, ekspertów ale też pod kątem zachowania prowadzących i stronę edytorskiej audycji. I to właśnie ta ostatnia część raportu przynosi najciekawsze wnioski. Eksperci KRRiT wskazują po pierwsze, na relatywnie niski poziom polszczyzny , którą posługują się dziennikarze. - Nadzwyczaj często odnotowywano błędy gramatyczne (głównie składniowe), leksykalne (głównie frazeologiczne) oraz stylistyczne. Prowadzący audycje używają języka potocznego, nie stronią od kolokwializmów oraz słów nacechowanych, których wypowiadanie w sferze publicznej może być co najmniej dyskusyjne - czytamy w raporcie. KRRiT zarzuca też dziennikarzom, że ślizgają się po tematach , nie potrafią wyselekcjonować najważniejszych bądź najciekawszych tematów tylko pytają o wszystko, o co wypada zapytać gościa w danym kontekście politycznym czy sytuacyjnym. - Rozmowa jest budowana na banałach, komunałach, uogólnieniach i w zasadzie uniemożliwia odbiorcy jakiekolwiek pogłębione rozumienie omawianych zjawiska - czytamy w raporcie. Jak wypadli poszczególni dziennikarze? Zobaczcie naszą galerię! / dziennik.pl
Jedni są życzliwi i zadają łatwe pytania inni atakują ironią i przewracają oczami. KRRiT ocenił profesjonalizm telewizyjnych dziennikarzy politycznych. Spostrzeżenia ekspertów zaskakują. Jak ocenili zachowanie naszych dziennikarskich gwiazd?

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
raport wybory dziennikarz zachowanie TVN gwiazda Polsat KRRiT tvp Monika Olejnik

Powiązane

Reklama

Komentarze(181)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • ann
    2015-03-23 22:09:33
    Monika Olejnik powinna isc na emeryture za 800 zl tyle zla co uczynila moze 800 to za duzo?
    44
    pokażodpowiedzi (2)
  • renata1961
    2015-03-26 19:26:30
    Nasza telewizję za czasów PO to można porównać do Telewizji rosyjskiej gdzie również dziennikarze są na usługach jednej słusznej partii . Najwyższy czas to zmienić. Polacy do urn.
    33
    pokażodpowiedzi (2)
  • sowa
    2015-03-28 14:38:55
    prawie wszyscy prowadzący rozmowy w tvp są stronniczy,niegrzeczni,przerywają wypowiedzi,przedstawicielom rządzącej sitwy dają dwa razy więcej czasu na bezsenowne wypowiedzi.Inna sprawa to dyżurni opluwacze z Niesiołpowskim naczele.często zbiera się na wymioty wysłuchując i oglądając tych sługusów rządzącej sitwy!tylko w tv TRWAM jest spokój i kultura dlatego najczęściej ją oglądamy!
    29
  • wdc
    2015-03-28 10:59:01
    olejnik córeczka dawnych służb wie jak się pochylać
    33
    pokażodpowiedzi (1)
  • OBSERWATOR
    2015-07-05 18:53:38
    DLACZEGO MY MAMY PŁACIĆ ZA ABONAMENT! NA TAKICH DZIENNIKARZY KTÓRZY MAJĄ WYNAGRODZENIE 100 ZŁ.NA PRZYKŁAD TAKI LIS.KTÓRY JEST JEDNOSTRONNY,
    .NIE MÓWI PRAWDY TYLKO SKŁÓCA POLITYKÓW.I ZA TO BIERZE TYSIĄCE ZŁ.
    Z ABONAMENTU.NIE IDZIE DO ŁOPATY DO BĘDZIE WIEDZIAŁ CO TO JEST PRACA
    I CZŁOWIEK.
    24
    pokażodpowiedzi (1)
  • kajot551
    2015-06-13 07:58:52
    LIS TO DOPIERO OBIEKTYWNY PALANT KTORY SLUZY SOBIE I SWOJEJ KU...E
    24
  • widzka
    2015-05-01 06:54:09
    Mnie najbardziej, delikatnie mówiąc, wnerwia Rymanowski, który w rozmowach z gośćmi zachowuje się jak baba z magla...Nie mogę też ścierpieć Pochanke, która w chamski sposób przerywa wypowiedż i kontynuuje swoje monologi!!
    93
  • KaZet
    2015-03-25 19:21:46
    dziennikarzyna morozowski to rzecznik rządu mafii PO
    24
  • Ja-Nina
    2015-03-23 22:07:43
    Najgorsi dziennikarze to w telewizji INFO dzienikarki jak s...i zajadle ,jednostronne ,babochłopy ,dzisiaj 23 marca szczegolnie ujadaly ,żadnej wiedzy tylko jak tu przypodobać się władzy WSTYD nie oglądam ich już więcej!
    14
    pokażodpowiedzi (1)
  • buhaha
    2015-03-23 22:07:49
    ~balka2015-03-23 21:53
    tu nic nie napisali ze TV TRWAM i POLSKI PUNKT WIDZENIA , rozmowy niedokonczone , to najlepsze dziennikarstwo,i telewizja -zrodło WPOLITYCE

    buhaha
    bóg cię opuścił PiSdzielski pomiocie
    37
  • Miro
    2015-04-08 15:29:07
    Olejnik zachowuje się tak jakby Po jej płaciło, bardzo nieobiektywna.
    8
  • adamo
    2015-05-29 09:54:39
    Najgorsi to Tadla,Lis i POchanke,dla obecnej POpapranej władzy zrobią wszystko,o obiektywizmie, służbie,jaką jest dziennikarstwo to już dawno zaPOmnieli!
    6
  • motek
    2015-04-16 14:28:16
    morozowski to menda i rzecznik mafii PO
    6
  • Venia
    2015-10-14 14:32:37
    Czy bez poprawnej polszczyzny można jeszcze mówić o dziennikarstwie?
    2
  • mmm
    2016-02-03 14:47:24
    Jak oglądam Olejnik to zawsze mam wrażenie że reklama butów jest ważniejsza od wywiadu.
    3
  • a
    2016-01-15 08:53:44
    Moze wladze TV zapytaliby wreszcie ludzi jak odbieraja programy telewizyjne i dziennikarzy
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • kujot551
    2015-06-13 07:56:44
    mam wrazenie ze tvp info to rzecznicy po dobrze oplacani by przerzucic wine na innych
    5
  • ewa
    2015-10-15 20:14:38
    jestem i bylam za pis,kocham ten kraj to moj dom.bedzie dobrze
    8
    pokażodpowiedzi (1)
  • olek
    2016-03-01 08:39:43
    sami siebie uwielbiaja sami siebie wychwalaja i to od 8 lat , sami swoi,,,brrrrrrrrrrrrrrrrr
    1
  • Brunek brown
    2015-05-29 15:11:22
    tadla,krasko,kret, pogodyny , wielkooka lewicka trajkota przerywająca w pół zdania , nie do zrozumienia blondyna trajkącząca jak plyta na zwiększonych obrotach robiąca wywiady w sejmie o podwójnym nazwisku kto ją zatrudnił w tv ona powinna sprzedawać kartofle na bazarku i cała reszta do zamiany oby tylko nie wróciła mundra holecka bo znowu tv bym wyłączał.
    6
  • utecki
    2016-03-01 08:44:33
    to jest ,barbi,,plastykowa tadla;;kariera jej w glowie i kasa niech pracuje w tesco---nauczy sie
    2
  • grazia
    2016-01-05 15:25:11
    wypieprzyc Lisow Pochanke Olejnik Krasko i innych szczurow dosyć ich już chamstwa nie chcemy ich ogladac Polacy nie będziemy placic abonament jak te pcany będą jeszcze w tv
    3
  • barbara_d1
    2016-02-27 11:39:19
    Cenię dziennikarzy którzy starają się być obiektywni.Jest takich bardzo mało.Swoje prywatne poglądy niech przedstawiają w domu lub na zebraniach PO.Dziennikarze tacy jak :Morozowski,Olejnik,Pochanke,Kajdanowicz , Kolenda Zaleska to dziennikarze którzy zanim zaczną mówić to już telewidzowie wiedzą jakie są ich poglądy.A dla przeciętnego widza wygląda to tak jakby byli dodatkowo opłacani z kieszeni PO i teraz KOD.Tych dziennikarzy nie powinno słuchać.
    3
  • olaf
    2016-03-01 08:48:47
    juz czas najwyzszy na wymiane ;;;zasiedzialy sie ..zmiana im wyjdzie na dobre jak popracuja w biedronce,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    1
  • a
    2016-02-14 08:16:12
    Zadna stacja nie pyta wprost widza jak odbiera ich programy,Wszscy planuja bez ogladania sie na widownie. W efekcie mamy powtarzajace sie male buble i wieksze.Kierownicy poszczegolnych stacji dbaja by wypelnic program, nie interesuja sie natomiast jak wypada wykonanie ludzkie czy techniczne. Szlag trafia gdy widzisz gromade ekspertow, przedstawicieli czy innych wazniakow ktorzy wrzeszcza i wykrzykuja swoje a redaktor NIE POTRAFI ZAPANOWAC nad tym balaganem.Dlaczego sa zapraszani niepoprawni krzykacze i to ci sami zawsze.Zoobojetnialy niektore twarze np pan Ciosek ktory jest zapraszany gdy mowi sie o Rosji. I co najlepsze on mowi ciagle to samo.Wkurza nie wywazona wyskosc dzwieku miedzy oryginalnym jezykiem a tlumaczeniem. Przeciez jesli ktos chce angielski to przestawi na ten jezyk.To samo z dziwnym tlem/ szczegolnie Polsat/, ktore jest podkladane pod niektore relacje.Jesli ktos slucha przez sluchawki nie moze tego podkladu zniesc. Mozna wylicza jeszcze mnostwo usterek technicznych i nie tylko ale kto to chce wysluchac?
    2
  • oBSERWATOR
    2016-01-06 12:29:48
    W POLSCE MAMY WE WSZYSTKICH TELEWIZJACH A W 90% ZACHODNICH MAFIĘ PROPAGANDY KTÓRA OD LAT OGŁUPIA NARÓD , dzienniakrzyny SĄ TYLKO WYKONAWCAMI TO CO MÓWI pan NA ZACHODZIE .....................
    0
  • obserwator
    2016-03-05 09:44:25
    Pani redaktor Olejnik ,przypomina mnie dawne czasy stalinowskie .Gdzie pracowała w Polskim RadiuWanda Odolska jotka wjotkę takasama kąśliwa razem zMartyką
    1
  • c
    2016-01-14 19:02:54
    a za to TV Trwam i RadioMaRyja tak obiektywnie i patrjotycznie prowadzi programy o Polsce ze az nadaje z Nadajnikow z Terenu Rosji a wladza Rosyjska nie pobiera za to zadnych oplat a nawet wydaje 547 tys.dolarow rocznie na konserwacje nadajnikow,i pytanie do objektywnych PIS-dzielcow ::: DLACZEGO ????
    3
  • rycho
    2016-01-14 13:05:49
    hejterzy ciekaw jestem jakimi komentatorami politycznych programów będą dziennikarze Tv trwam republika w sieci itp politycznych tub Pis .hejterzy tkwi w waszych wypowiedziach zawiść życiowych nieudaczników co jest typowym objawem większości polaków
    3
  • Paździoch
    2015-04-19 14:33:29
    do sowy - twierdzisz ,że tylko w TRWAM jest grzecznie i spokojnie., a to dla tego , że w tej stacji wypowiadają się sami swoi. Jest więc też nudnawo., bo brak polemiki. W tym zestawie dziennikarzy brakuje mi mądralińskiej i zadającej pytania przed ukończenia wypowiedzi pytającego pani Pochanke i Marciniaka - też ten sam styl , a za najgorszego uważam Romanowskiego, bo to małostkowy podżegacz.
    2
  • sowa
    2015-04-06 18:09:56
    Panie i panowie Olejnik,Kraśko,Tadla i cała reszta bierzcie przykład z redaktora tv Trwam Dariusza Pogorzelskiego,niezbyt przychylna tej stacji KRRiTV bardzo dobrze oceniła jego rozmowy z zaproszonymi gośćmi.Jest uprzejmy ,kulturalny ,odnosi się z szacunkiem do rozmówcy,utzrymuje rozmowę w kulturalnym tonie iiiiiiiiiii nie stresuje nas widzów brawo panie Dariuszu!!!
    4
  • kontestator
    2016-03-24 23:43:19
    Olejnik to prymitywne, dziennikarskie chamidło. Powinna wrócić do wyuczonego zawodu i krowy doić. Nazywanie jej dziennikarką, to obraza dla innych przedstawicieli tego zawodu.
    2
  • dsa
    2016-01-05 17:47:43
    przez ostatnie pollroku byl o najgorzej czekam z utesknieniem na wymiane medii
    2
  • HHG
    2015-03-25 19:20:22
    Pani Dorota Gawryluk jedna z obiektywnych dziennikarek w Polsce , BRAWO .
    1
  • 😈🔱
    2016-01-06 08:24:26
    Znam takie co się pochylają natarczywie i to nieświadomie........niektórzy faceci też to robią nie świadomie.... rozwiązanie zagadki leży między faraonem a Fatima.
    0
  • Słuchacz
    2016-03-05 12:17:08
    Niestety są wśród tych "gwiazd" osoby nie mające żadnych kwalifikacji dziennikarskich, jeżeli nie liczyć korzeni sięgających służb specjalnych i wyuczonego wazeliniarstwa, nagradzanego sowicie finansowo!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • widz
    2015-03-24 18:46:48
    TADLA PRZERYWA I OLEJNIK PRZERYWA POSLOM Z OPOZYCJI I ROBIA TO W CHAMSKI SPOSOB, NIE LICUJE TO Z ZAWODEM DZIENNIKARZA.
    1
  • Olejnik niczym Cruela de Mon w chwili szału
    2015-03-25 07:28:12
    Zobaczcie na radiozet wywiad Olejnik z Kurskim. Ten machające łapy, ten krogulczy PALUCH jak kij skierowany w gościa, te usta wygięte w podkowę do dołu, sprawiające, że przypomniała mi się ta wiedźma Cruela de MON w chwili szału.
    To Olejnik w czasie wywiadu z gościem z PiS.
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • Wacek z PIS
    2015-04-15 11:09:18
    TO BYŁ ZAMACH !!!
    0
  • 01021939
    2015-03-24 13:39:45
    Proszę mi wybaczyć z tej listy nie wielu znalazło by zatrudnienia w mojej firmie,bo dziennikarz prowadzący panel dyskusyjny jest od zadawania pytań tematycznych a nie od wyrażania swego zdania jak to czyni większość z nich.Stokrotkę,Lisa i im podobnych wyrzuciłbym na zbity pysk a ich miejsce powinno być w brukowcu!!!
    0
  • henryk
    2015-03-25 05:36:54
    brawo antyMOnia cala prawda o dzienikarstwie tej pani ja jej unikam jak przyslowiowego ognia
    1
  • motek
    2015-04-16 14:36:21
    kajdanowicz to następny rzecznik mafii PO dziwię się że trzymają takiego chamskiego jednostronnego dziennikarzynę , wywalić na zbity pysk żeby PO nim nawet smród nie POzostał
    4
    pokażodpowiedzi (1)
  • WAW
    2015-03-28 16:31:21
    OCZYWISCIE, ZE CI WSZYSCY 'DZIENNIKARZE' W TV TRWAM SA GRZECZNI, SKORO W TEJ STACJI WYSTEPUJA TYLKO WYZNAWCY RYDZYKA I PISIORY...

    Z KIM MAJA WIEC SIE NIE ZGADZAC??

    TV TRWAM NIGDY NIE ZAPRASZA GOSCI Z INNYCH OPCJI POLITYCZNYCH (ZEBY PRZYPADKIEM MOTLOCH CO ICH OGLADA NIE ZMIENIL NARZUCONEGO PUNKTU WIDZENIA), WIEC SILA RZECZY JEST NAJMNIEJ OBIEKTYWNA STACJA TELEWIZYJNA...
    3
  • ku
    2015-03-24 20:59:26
    Lewicka, Tomcio Lis, Olejnik, Kraśko, Gozdyra, Durczok (kiedyś...) - moim zdaniem najgorsi. Biegną ku nim także Morozowski, Kajdanowicz a nawet Werner. Pochanke wyraźnie polityczna ale nie aż tak bezczelnie.
    0
  • REALISTA
    2015-03-24 11:55:35
    TO NIE SA ZADNI DZIENNIKARZE . TO DOBRZE OPLACANE SLUGUSY PO I PSLu . broniac interesow /lewych/ KOALICJI BRONIA TAKZE SWOICH STOLKOW. TO KATASTROFA. CI LUDIE NIEMAJA ZADNEGO OBIEKTYWIZMU.
    0
  • nnia
    2015-03-25 19:12:30
    kucykowata tadla to rzecznik mafii PO , brak za grosz obiektywizmu , takich dziennikarzyn nie POwinno być w żadnej stacji telewizyjnej
    1
  • dojarz 54
    2015-03-28 13:28:09
    Magdalena Ogórek to lalka do zabawy
    2
  • tu_du
    2015-03-31 15:12:05
    Jarosławie z Warszawy. Zachowujesz się jak "przybysz z Kosmosu" jesteś wybitnie zdezorientowany i,,,wulgarny!!!
    4
  • alik
    2015-03-24 15:44:46
    oni maja tyle wspolnego z dziennikarstwem co ja z odprawianiem mszy.
    2
  • prorządowa Tadla
    2015-03-25 21:00:41
    Oglądałem dziś Tadlę.Jakaś taka nienaturalnie wystraszona . Czarneckiemu specjalnie nie przerywała .Można powiedzieć że krytyka internautów zrobiła swoje.Ciekawe na jak długo?
    0
  • GrE
    2015-03-25 19:17:21
    gozdyra to dziennikarzyna mafii PO
    1
  • rom
    2015-03-25 07:10:00
    a Kraśko to inny jak Tadla i Olejnik jeszcze gorszy sku...
    1
  • jania
    2015-03-24 23:21:11
    Ostatnio Osińska próbuje dorównać Lewickiej.Te panienki zawsze są przygotowane by dołożyć gościowi z PiS-u .Do perfekcji zaś mają opanowane wchodzenie w doopę rządowym bydlakom.
    1
  • Jan Stańczyk
    2015-03-24 07:18:35
    a co tu klasyfikować , są samba medialne czyli Olejnik ,Lis ,Żakowski , Poradowska , Kraśko , są dziennikarze w miarę obiektywni oraz relacjonujący prawdę
    0
  • europejczyk
    2015-03-24 11:02:10
    A gdzie jest Lis ktory twierdzi,, Nam sie wydaje ze ludzie sa glupi ! Nie ! Ludzie sa glupsi niz nam sie wydaje ! '' tego ustawczyka nik nie ocenial ? Czy po prostu zabraklo skali by umiescic go w rankingu :-)
    1
  • a
    2016-09-11 08:50:08
    Gugala powinien odejsc na emeryture. Nie pasuje jakos ani do stacji ani do swych gosci.
    0
  • oBSERWATOR
    2015-03-25 19:25:17
    starego komucha gugały nie POwinno być dawno już w POLSACIE
    1
  • Sęp
    2016-04-15 13:21:01
    Nawet w najbardziej zaniedbanej oborze nie ma takiego ***** jak dziennikarstwo w radio Maryja. To policzek dla tej profesji. Fuj!
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • Oskar
    2016-01-16 17:21:24
    Tak jestem fetyszystą uwielbiam babcie na botoksie,cóż poradzę że ta starsza pani po lewej chyba Monika tak bardzo mnie kręci.
    8
  • Mistrz
    2015-03-27 19:53:44
    Poza Dorotą Gawryluk, nikt z wyżej wymienionych nie zasługuje na miano DZIENNIKARZA. Ta cała reszta to odpychający, stronniczy, ksenofobiczni gadacze. Zle władający językiem polskim, aroganccy i butni . Żenada.
    Mistrzem dziennikarskim był sp. red. Bartosz Janiszewski. Cześć Jego Pamięci.
    2
  • Jacek
    2015-03-24 18:18:05
    W Polsce niema dziennikarzy są tylko kundelki dobrze opłacane .
    0
  • antyMOnia
    2015-03-24 14:18:21
    MO lejnik jest bardzo stronnicza, prowokuje awantury, ma ubogi język, posługuje się kolokwializmami, a czasem chamskimi zwrotami, rozmówców prowokuje, a potem obraża, sama też się obraża i zachowuje histerycznie. O jej często dziwacznych strojach odwracających uwagę od treści rozmowy szkoda mówić, ale np.kiedyś włożyła zwoje ciężkich korali, które stukając o siebie przy jej gwałtownych ruchach zagłuszyły cała rozmowę, bo mikrofon był wpięty w bluzkę blisko tylko korali. Nazywanie jej dziennikarką to gruba przesada. Próbuje też pisać i te wypociny są żałosne - zwykłe donosy.
    1
  • kamyk.
    2015-03-23 18:06:09
    Szczególnie przoduje w tym resortowa dzienikarka pani red.Olejnik.
    0
  • observ
    2015-03-23 20:11:56
    bo większość z nich to nie dziennikarze tylko POLITRUKI, którzy stosują wręcz ubeckie metody przesłuchania.
    1
  • Telewidz
    2015-03-23 18:16:19
    Lubię Ziemca, Gawryluk. Reszta to bida z nędzą
    0
  • żegnaj PO
    2015-03-24 07:02:38
    Miejmy nadzieję, że nowy prezes pozbędzie się tych funkcjonariuszy władzy! Prawie wszystkie ... do wymiany!
    0
  • Wszystko zrobią dla kasy
    2015-03-26 22:33:49
    To w POlsce są jacyś dziennikarze?
    1
    pokażodpowiedzi (1)
  • zdanie
    2015-03-24 11:17:15
    Dziennikarze usłużni - pytanie czy ich w ogóle można nazywać dziennikarzami - działający na rzecz jedynie słusznej partii nie są do ruszenia, gdy ten układ jest przy władzy. Dlatego tak zaciekle niszczą każdego kto jest z innej opcji.
    0
  • musasi
    2016-01-20 00:11:48
    Ja lubie Tadle
    7
  • ciekawy
    2015-03-25 21:02:09
    Czy to prawda że Tadla zatopiła Durczoka?
    1
  • ala
    2015-03-24 09:32:43
    Olejnik jest chyba najgorsza i wyraźnie stronnicza , ale Dziennik lubuje się w zamieszczaniu relacji jej mądrych/niemądrych wypowiedzi.
    0
  • anna
    2015-03-24 11:01:19
    Najwięcej przerywa Pohankowa. to dziennikarskie beztalencie
    0
  • jdae
    2015-03-25 19:14:20
    to nie jest dziennikarstwo , to jest jednostronna mafia jednej partii PO
    0
  • >>>>> Zibi <<<<<<
    2015-03-25 19:23:49
    BRAWO PANIE ZIEMIEC , REPREZENTUJE PAN DOBRE , UCZCIWE I NIE JEDNOSTRONNE DZIENNIKARSTWO , BRAWO , BRAWO ...
    0
  • nielubierzadzacych
    2015-03-24 09:28:24
    Wniosek kazdy inteligentny widz moze wyciagnac sam i bez tej analizy KRRiT: Wiekszosc tzw. "dziennikarzy" - w szczegolnosci Olejnik, Lis, Durczok, Mozes i Krasko - to w rzeczywistosci propagandzisci nie majacy absolutnie pojecia, na czym polega rzetelne, obiektywne dziennikarstwo.
    1
  • LisOL POlityczny
    2015-03-24 09:32:46
    Lis niczego nie zarabia. Lis wylizuje kasę czytaj nasze POdatki.
    1
  • >>>>> Zibi <<<<<<
    2015-03-25 19:26:44
    tvn - 24 - PO TO PROPAGANDA OGŁUPIANIA NARODU RAZEM Z TYMI dziennikarzynami KTÓRZY SĄ W TEJ STACJI ...
    1
  • żegnaj PO
    2015-03-25 04:55:58
    Proponuję przełączać kanał, kiedy pojawiają się te funkcjonariuszki i funkcjonariusze pełowskie w TVP, może tak zmusimy władze telewizji - rzekomo publicznej- do zwolnienia propagandzistów. Niech się zatrudnią w sztabie Komorowskiego !
    0
  • przyjemnego sluchania
    2015-03-25 08:55:34
    DZISIAJ GOSCIEM MONIKI OLEJNIK W RADIO ZET BYL JANUSZ PALIKOT,NIEDAWNO TEZ TAM BYL,WARTO POSLUCHAC CO KANDYDAT NA PREZYDENTA MOWIL O SWOJE PREZYDENTURZE,BO ZE WYGRA WYBORY JEST PRZEKONANY NA 100%.mowil,ze jak zostanie prezydentem zlikwiduje armie I wydatki na zbrojenia,BO TO TYLKO NIEPOTRZEBNE WYDAWANIE PIENIEDZY,BO NIGDY SIE TAK NIE UZBROIMY ZEBYSMY DOROWNALI PUTINOWI,MOWIL DUZO ROZNYCH RZECZY,KRYTYKOWAL KANDYDATOW NA PREZYDENTOW OPROCZ KOMOROWSKIEGO.WARTO POSLUCHAC CO TEN PAN BREDZI WYSTARCZY WEJSC NA ---RADIO ZET,GOSC MONIKI OLEJNIK
    0
  • oleks
    2015-03-24 23:14:58
    Na końcu Wiadomości Tadla prezentuje zaproszonych gości.Polityk z PO ma chwilę na swobodną wypowiedź.Politykowi z PiS po jednym zdaniu red Tadla przerywa i kończy program.Tak jest zawsze. Nie wiem dlaczego politycy z PO zawsze pierwsi zabierają głos . O Olejnik nie będę pisał, bo jak patrzę na to resortowe ścierwo to mam odruch wymiotny i zmieniam kanał.
    0
  • A.
    2015-03-24 17:28:22
    To dziwne, ale ja odbieram Dorotę Gawryluk jako osobę kulturalną i życzliwą w stosunku do rozmówców w przeciwieństwie do Jarosława Gugały, który jest arogancki, niekulturalny i najzwyczajniej stronniczy, czyli prorządowy, jakby zapomniał, że nie jest jest już rządowym urzędnikiem.
    0
  • renata1961
    2015-03-23 18:35:51
    W TVN, Polsat .,TVP nie ma obiektywnych dziennikarzy są tylko lizusy jednej słusznej partii. Czym różni się telewizja rosyjska od telewizji polskiej.- ano niczym/
    0
  • telewidz
    2015-03-23 19:16:34
    Tylko Ziemiec to jakiś poziom. Stokrotka, Tadla, Kraśko et consortes to fukcjonariusze a nie dziennikarze. Pracują jako medialne paroby dla swoich panów.
    0
  • swe
    2015-03-23 18:00:38
    Większość tych "dziennikarzy" to ludzie, którzy powinni wyjać z ucha słuchawkę. Zachowuja się jakby byli przez kogoś sterowani. Na obiektywizm nigdy nie można liczyć. Oni zawsze mają do wypełnienia zadanie: zniszczyć PiS-wca i płaszczyć się przed PO-wcem. Zastanawia mnie gdzie sa te szkoły dziennikarskie, które tak fatalnie ucza.
    1
  • czy to nie tak?
    2019-03-12 14:23:11
    Mysle, ze KRRiT nie lubi gdy widzowi daje sie zbyt duzo pola do myslenia czy wyciagania wnioskow. Gotowe wyniki poprawne rowniez politycznie bylyby wygodniejsze.
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Basia
    2019-12-13 09:28:49
    Zastanow sie co piszesz Bardzo chciałabym aby chamstwo zginęlo nie cierpię info, to szok i marni dziennikarze
    1
  • daniel
    2015-03-23 19:26:32
    Kilka z tych dziennikarek wcale nie powinno być na wizji/Olejnik,Gozdyra/ gdyż straszą dzieci! Po za tym brzydoty to w Polsce mamy co nie miara!
    0
  • rok2015
    2015-03-23 19:49:46
    matoly.jakbronek.wy[pluczyna.bull
    0
  • rok2015
    2015-03-23 19:40:46
    ja.to.bym.ic.wyslal.na.szkolenia.wojskowe.zeby.nauczyli.sie.POlskosci.w.obronie.ranic.przedPUTINEM
    0
  • romank
    2015-03-23 22:26:15
    wiekszosc programow,nawet te emitowane przez tv .polonia nie maja obiektywnych dziennikarzy.pytam gdzie jest ten wysoki poziom .komuna odebrala zdrowe myslenie na kolejne pokolenia
    0
  • stary widz
    2015-03-24 08:33:07
    Zmiana władzy by ich załatwiła bezapelacyjnie.Durne babska i co nie którzy panowie prezenterzy z TVP zostaliby wyrzuceni jak ci co w mundurach w stanie wojennych urzędowali za kamerą.TYlko "Stokrotka" stara flanela by nie powiedzieć
    skrawek prześcieradła,zostałaby bo ona ma szkołę moskiewską ,WISIową oraz chodowlaną ukończoną,a kręgosłup z galarety
    0
  • zez
    2015-03-24 09:06:27
    My placimy za media i tym samym dziennikarze powinni rzetelnie wykonywac swoja prace.W TVP stronniczosc dzinnikarzy nie zna granic.Taki niejaki Lis powinien juz dawno siedziec w lesie w swojej norze.Tadla ma nawyki z TVN i nie ma sie co dziwic bo w TVN p.Werner mozna sluchac.Reszta to gadzina a zwlaszcza Olejnik,Miecugow,Morozowski,Pochanke.
    0
  • jerz
    2015-03-23 18:16:48
    KRRiT stwierdziła to co wszyscy telewidzowie od dawna widzą i słyszą. Miażdżąco negatywna ocena braku obiektywizmu potwierdza się u M.Olejnik, p. Tadli, p. Morozowskiego, p. Gozdyry, itd., itd. Wszyscy oni, jedni bardziej drudzy mniej, popierają wyraźnie obóz rządowy. Jeszcze jedno, widać że są sterowani przez "wielkiego brata' w trakcie audycji, powinni odrzucić słuchawki w trakcie rozmowy ze swoim gościem.
    0
  • ala
    2015-03-24 08:59:19
    Najlepszymi dziennikarzami sa:p.Gawryluk,Ziemiec,Werner,
    Najjjjjjjjjgorszymi sa:Olejnik,Pochanke,Lis,Miezugow i panowie z programu"Tak jest".Zenada
    0
  • vh
    2015-03-24 00:22:37
    Chyba spodziewalem sie czegos wiecej... no ale wydmuszki w cenie...
    Jak to napisal Mark Twain "Aby odnieść sukces w życiu, potrzebne są dwie rzeczy: ignorancja i pewność siebie."

    Patrzcie wiec na ludzi sukcesu...
    0
  • J.M.
    2015-03-24 11:36:14
    " ala" -zgadzam się z Tobą . Dobra jest też Magda Sakowska , która stara
    się wyjaśnić temat do końca , ale nie przerywa co chwilę. Do najgorszych
    zaliczam też Gozdyrę , która nie słucha , co mówi gość , przerywa i stara
    się natrętnie narzucić swój punkt widzenia.
    0
  • obserwator
    2016-09-02 15:04:21
    Jeszcze sa tacy ze ta telewizje ogladaja.obserwator
    0
  • Lex
    2015-03-25 22:47:47
    Agnieszka Gozdyra prowadzi program "Tak czy nie"
    ,,Dziennikarka ma neutralny stosunek do gości''..., bez komentarza.
    1
  • robson
    2015-04-11 11:45:01
    A co to za nie dorajda co sobie PALUCHY ZGRILOWAŁ. To dopiero jest OFIARA PĘKNIETEGO KO...ma.
    1
  • dziennikarska pseudo gwiazda
    2015-03-24 23:38:47
    Od czasu do czasu ogladam TV1 i denerwuje mnie Tadla jak ją widze i słysze to od razu przełaczam na inny kanał.Brak profesjonalizmu,połyka głoski,przerywa,nie jest bezstronna, POpiera rządzących, to widać aż nadto,kompletnie nie nadaje sie do prowadzenia wiadomości.Może nadaje się do pracy na zapleczu TV.
    0
  • bilobil
    2015-03-24 12:43:08
    A czemu nie piszecie o panu Kraśko, który wręcz kłóci się z nielubianymi gośćmi, co jest szczególnie widoczne, gdyż lubianych słucha jak Ewangelii. A gdzie pani Lisowa, albo wiecznie znudzona Racewicz?
    0
  • a
    2015-03-26 07:16:05
    Gozdyra jest bardzo stronnicza i usiluje przeforsowac swoja opinie. Zenujace
    ogladac tego typu program.
    0
  • czepiajew
    2015-03-25 18:15:40
    ciekawe jakie zdanie ma o sobie krrit ?! i co ta instytucja robi ?! programy coraz bardziej dla debili, przekraczające granice etyki. seksistowskie dokumenty, dziwolągi z tzw. edukacji seksualnej gdzie w kabaretowym stylu ściąga sie wyłącznie facetom gacie. światowe kino w "kulturalnej" kulturze , czyli jak długo i daleko załatwiaja faceci fizjologiczne potrzeby z masturbacyjną przerwą itd. w głównych kanałach tvp wciąż kreuje wizerunek faceta - obszczymurka, który po za piciem, biciem, gwałceniem, molestowaniem i mordowaniem nic innego nie robi, no chyba że wypina gołe 4 litery ! to jest dopiero światowa klasa medialnej elity i krrit . rady etyki mediów, rpo i komisarki od równego traktowania ! warte siebie towarzystwo pod przewodnią rolą jedynej słusznej popartii !
    1
  • jaga
    2015-03-26 12:21:48
    Dlaczego oceniający sprawność językową nie zauważyli, jak fatalnie, niepoprawnie akcentuje wyrazy pan Kraśko. Może taka publiczna uwaga zmusiłaby go do zastanowienia i nie musiałabym słuchać "najwspanialszy" z akcentem na naj, co jest nagminne. I niestety "zaraża' innych dziennikarzy.
    1
  • MICHNIC
    2015-03-23 21:18:17
    Resortowe bękarty! Swołocz!
    0
  • Jan
    2015-03-23 21:10:23
    Biedrzycka-Osicka to tragedia, dziennikarz to nie zawód dla osoby bez odrobiny kul;tury jak na jarmarku a polszczyzna - koszmar
    0
  • POsrajcie sie POmioty scierwa RUSKIE
    2015-03-23 20:48:52
    jak tam RESORTOWE NAJDUCHY ****** od was zalatuje ,Posrywacie w POry ,lub REFORMY, a rzeczywistosc skrzeczy jestescie jak wrzod na doopie POtomki PIOJANYCH CZERWONOARMISTOW I SYFILICZNEJ KOZY. POwtarzacie PROPAGANDE UB-ecka, eSB-cka, WSIarzy
    0
  • kaz
    2015-03-23 21:39:42
    KRRiT zamiast wyplenić chamstwo i gembarowszczyznę szczególnie w TVP
    opłacanej z abonamętu próbuje to ugłaskać. Lis, Kraśko, Tadla i większość redaktorów TVP Info kury szczać prowadzać a nie drażnić telewidzów.
    0
  • dezawi
    2015-03-23 20:38:52
    Pełny (prawie )zestaw resortowych pupili...
    0
  • Tadla czemu przerywasz opozycji??
    2015-03-23 19:59:54
    Przed sekundą w TVP niejaka Tadla zapowiadała program z panią z PiSu i panem z PO .

    Pan z PO mógł się wypowiedzic swobodnie.

    Wypowiedź pani z PiSu była przez pania Tadle przerwana dwukrrotnie w ciagu 60 sekund.

    Oto właśnie TVP z panią Tadlą na czele.

    Dno .
    0
  • tele-wic
    2015-03-23 21:32:23
    Dziwna jest cisza o niejakiej I nijakiej Pochanke. Do tego stopnia jest niesłychanie wykształconą "dziennikarką", że sama pyta i sama sobie odpowiada. Istne kuriozum i akademicki przykład dla adeptów dziennikarstwa, zaprzeczający wszystkiemu co może mieć jakikolwiek związek z powszechnie rozumianym dziennikarstwem.
    Zapytajcie co ona jeszcze robi na ekranie i dlaczego KRRiTV nie wypowiedziała się na jej temat. Może dlatego, że nie jest żadną dziennikarką, że brak jej stosownego wykształcenia, no i wreszcie że jest nachalnie lansowana przez swojego przełożonego, a zarazem męża.
    0
  • gosc
    2015-03-23 20:54:21
    czyli najgorzej wypadła Olejnik a najlepiej Ziemiec
    0
  • Tomasz Olejnik-Lis
    2015-03-23 20:16:41
    "Tadla czemu przerywasz opozycji"i- dokładnie masz racje ale przecież to dno przyszło z TVN więc czemu sie dziwisz ?
    0
  • demos
    2015-03-23 20:01:45
    brawo Gawryluk
    0
  • bit
    2015-03-23 18:59:04
    Styl dziennikarstwa mediów prywatnych niech reguluje prawo prasowe, właściciele i widzowie, którzy jeszcze chcą na to płacić. Krajowej Radzie RiT nic do tego. Ta niech się zajmie mediami publicznymi, na które płacimy wszyscy, chcemy, czy nie. Tu dziennikarze, którzy nagminnie wykazują pogardę dla gości z opozycji, polityczną stronniczość i manipulują przekazem, powinni być natychmiast wyrzuceni na twarz.
    0
  • rok2015
    2015-03-23 19:48:27
    wszystkic.dziennikarzy.zTV.prywatnej.i.panstwowejdowoja.jakmawial.kamasze
    0
  • bolszewik
    2015-03-23 19:19:09
    a gdzie jest karlolina Lewicka, które beszczelnie przerywa i ujawnia swoje lewackie poglądy ...
    0
  • oko
    2015-03-23 18:50:40
    Kraśko,Tadla,Lisy ,Lewicka,Czyż,Osińska,Oracz powinni polecieć z TVP na śmietnik ,to najbardziej upolityczniona sitwa na usługach mafii PO-PSL.
    0
  • taka prawda
    2015-03-23 19:44:47
    Do gwiad ,to im bardzo duzo ,duzo brakuje.To pacholki obecnej wladzy rzadzacej.
    0
  • gość
    2015-03-23 18:08:17
    W tvp polsacie i w tefałenie,nie ma dziennikarzy...są tylko pełowscy klakierzy.
    0
  • Bezpieka PRL rządzi
    2015-03-23 19:17:36
    TVN TVP Polsat t o esbeckie gadzinówki na usługach mafii PO -ZSL.

    Nie ogladam od dawna.

    Jedyne wolne ,niezależne od bezpieki media to TV TRWAM i TV Republika.

    Wszystkim polecam.
    1
  • starszy pan
    2015-03-24 03:29:51
    Był okres u pani Biedrzyckiej -Osicy ,że wypowiadała szybciej niż myślała ,było to denerwujące bo czasem bzdeciła . Natomiast duża doza uroku osobistego po części niwelowała te niedociągnięcia .
    0
  • zbigniew
    2015-03-23 18:33:11
    CIEKAWE gdzie są : PIOTR KRASKO, KULCZYCKI, J.OSINSKA, I TA MAŁA Z DUZYMI OCZAMI Z TVPinfo ( zapomnialem nazwiska) To sa dopiero hieny,niekiedy traktują gosci jak klapsów,szczególnie opozycjii. TYPOWI prorzadowcy.
    0
  • bez znieczulenia
    2015-03-24 01:47:37
    Do KKRiT: większość ocen obiektywna, trzeba przyznać.Brakuje mi natomiast słowa, które powinno być podstawą dziennikarza- OBIEKTYWIZM. Dlaczego w telewizji publicznej główne wydania wiadomościi i program poranny prowadzą osoby, które z tym słowem nie mają nic wspólego? Rudnik, Kielczyk, Kulczycki, Dobrzyńskaitd... wymieniona przez was jakaś tam ..., dalej Tadla, Kraśko, a przed snem -Lis. Przecież to "koktail" nie do wytrzymania dla inteligentnego odbiorcy. Ci ludzie pomylili profesje - powinni pracować jako propagandziści PO ! Wstyd, że telewizja publiczna ma nam do zaoferowania tylko takie ...Wstyd i hańba! Jak ich czasami słucham, oglądam ich miny i uśmieszki, to stwierdzam, że w stanie wojennym diennikarze umiejętniej manipulowali ludźmi. Czyja jest ta telewizja? Jeśli zmieni nazwę z TVP na TPO to okey. Odnośnie stacji prywatnych, to nie ma w ogóle o czym mówić! Pp prostu brakuje słów . Żenada, degrengolada, to wszystko nie oddaje istoty rzeczy...
    0
  • starzec
    2015-03-24 06:14:57
    A gdzie jest pan Piotr Kraśko o aparycji idioty, który przyjmuje postawę wściekłego pasa mającego zamiar wyskoczyć z ekranu i zagryźć widza.
    0
  • ~Re~buhaha.
    2015-03-24 00:34:40
    Resortowy POMATOLE Nie podskakuj Tylko siadz na d...i przytakuj.
    0
  • janek
    2015-03-23 18:22:52
    Dla mnie Ziemiec jest najlepszy, zaś Olejnik i Tadla nie powinny prowadzić żadnych programów, gdzie zaprasza się gości - są stronnicze, nie zachowują należytego poziomu kultury osobistej, przeszkadzają w rozmowie, faworyzują polityków "przy korycie". Olejnik potrafi wyjść ze studia podczas wywiadu!!! Ja bym ją natychmiast zwolnił, bo takie zachowanie to SKANDAL!!!
    0
  • aussie1inc
    2015-03-23 17:57:58
    Komentatorzy komentatorow maja ten sam poziom jak ci, ktorych komentua, albo i troche nizszy. Krytyka za zadawanie niewygodnych pytan jest najlepsza - no bo po co zadawac niewygodnre pytania, jak mozna wygodne?
    0
  • matylda
    2015-03-24 05:42:07
    Jedyna opinia, z którą się zgadzam, to opinia o pani Gawryluk. A gdzie jest opinia o pani Pochanke? Przecież ta pani ŚWIETNIE prowadzi wywiady sama z sobą. Tylko w jakim celu na te wywiady zaprasza jeszcze gości?
    0
  • ZWYKŁY POLAK
    2015-03-24 03:07:07
    Pani Tadla może co najwyżej czytać wiadomości ,rozmowy ,dyskusje ,wywiady przerastają jej możliwości intelektualne.
    0
  • Janina z rodziną
    2015-03-23 22:19:24
    Jedyny poważny komentator,dziennikarz to Krzysztof Ziemiec,bezstronny oczekujący na wyjaśnienia ,odpowiedzi stron ,nie przerywający, szóstka Panie Ziemiec!!!
    0
  • Ewa P.
    2015-03-24 02:19:35
    Uwag i zastrzeżeń pod adresem dziennikarzy wszelakich sama mogłabym spisać w sześciu tomach z suplementem.
    Ale szanowne gremium KRRiTV zechce łaskawie samo uderzyć się w pierś, bo jeśli pisze o dziennikarzach TELEWIZYJNYCH per: "prowadzący audycje", to powinno natychmiast zmienić zawód.

    Audycje, proszę KRRiTV, są wyłącznie w radiu, albowiem rzeczownik ten pochodzi od łacińskiego czasownika "audio", co znaczy "słuchać".
    Zatem audycja to słuchowisko.

    W telewizji natomiast mogą być emitowane programy, spektakle, filmy, reportaże i wszelkie inne formy, ale wyłącznie a-u-d-i-o-w-i-z-u-a-l-n-e

    Ergo, słuchowsk w telewizji nie ma.

    A teraz niech KRRiTV siędzie w jakimś cichym kąciku i
    choć trochę się powstydzi.

    No a skoro jesteśmy przy temacie oceny dziennikarstwa telewizyjnego, to chciałabym wiedzieć, jak się miewa i co porabia Rada Języka Polskiego, bo z pewnością nie zajmuje się tym, do czego została powołana i za co ma płacone.
    0
  • Zosia
    2015-03-23 22:14:39
    Dzisiaj nawet Tadlę pogięło i jest jeszcze jedna z wyrazem twarzy i wytrzeszczem oczu,wstyd INFO,oglądalam TVN 24 do tej pory myślalam klasa jest w INFO a tu 3 dziewuchy pseudo dziennikarki po 150 m w szpilkach beztalencia zepsułllllllllly INFO ,nie ogladamy już z rodziną,szkoda nerwow na Skoki w każdym temacie jak Filip z Konopi ,niech te dziewoje pójdą ba bazar Różyckiego,nie obrażając tych Z Bazaru
    0
  • pieter
    2019-03-13 17:30:38
    Nizszy poziom polszczyzny jest zawsze milszy od nieprawdy, cham stwa i bezczelnosci ale tego niestety w swych ocenach KRRiT nie brala pod uwage a powinna byla.
    0
  • !
    2015-03-23 18:56:25
    ta bo ch widza tylko seks - do psycholi ich
    0
  • jedi
    2015-03-24 08:27:39
    osobiście lubię panią Anitę Werner jest bardzo rzeczowa
    0
  • jak Kurski Lisa rozproiwadził
    2015-03-24 06:24:19
    Większość to zaangażowani funkcjonariusze medialni Platformy, Komorowskiego i Kopacz. Dostają piany, kiedy w studiu znajdzie się ktoś z PiS. Wtedy wywiad staje się wielkim ujadaniem na gościa.

    Wczoraj Kurski pięknie rozprowadził gości Lisa:
    - pan adwokat władzy - dzielny obrońca WYŁUDZACZY kasy ze SKOK Wołomin
    - pan Petru - kasuje pieniądze od zagranicznych banków
    - pani Mikołajewska - mężulek działa na rzecz PROVIDENTA

    Pan Lis zapomniał o tym powiadomić, bo choruje z nienawiści do PiS.
    0
  • hans Z nimiec
    2015-03-24 06:39:16
    to UBECY i jude -asze nad jordan won
    0
  • Polak z prowincji
    2015-03-24 03:10:13
    Ziemiec po programie gdzie ujawnił się jako misjonarz przstał dla mnie istnieć w TV. Po prostu nie słucham tego co mówi .
    0
  • Genitaliusz
    2015-03-24 07:02:47
    Większość z nich to resortowe dzieci.
    0
  • jacek
    2015-03-24 07:26:15
    Najlepsza jest p.Pochanke nie do podrobienia,zadaje pytanie i sama sobie odpowiada.Dziwie sie po co zaprasza gosci skoro sama odpowiada,lepiej niech postawi lustro i z lustrem rozmawia.
    0
  • alik
    2015-03-24 07:29:10
    jacy to dziennikarze , to ludzie niespelnieni.
    0
  • Renatka
    2015-03-24 07:37:21
    A Pan Kuźniar ? Grzeczny, obiektywny, merytoryczny, z klasą.
    0
  • jerry m
    2015-03-24 10:26:38
    Co wy się czepiacie języka. Najważniejsze, aby w szczycie oglądalności poszły reklamy. Z tego kasa idzie, a nie z poprawnej polszczyzny. Poza tym , przecież ten przekaz adresowany jest do przygłupów i debili, to po co komu merytoryka. Niedługo przed programem będą wręczać rozmówcom jakies dzidy bojowe, miecze, maczugi. To ci dopiero będzie program.
    0
  • Wiesio13 bicz na PISmatołki
    2015-03-23 20:11:31
    I tyle Ci zostalo PiS-ludku specjalnej troski... PiS-wycie... i PiS-szczekanie...

    Jak to u klasycznego zapchlonego PiS-kundelka!
    0
  • wPiSdu
    2015-03-23 20:14:05
    ~Telewidz i radiosluchacz2015-03-23 20:06

    buhaha
    bóg cię opuścił PiSdzielski pomiocie
    0
  • m
    2015-03-23 18:04:27
    pewnie czytają wersety z Talmudu
    0
  • rok2015
    2015-03-23 19:46:53
    ,.atakPO,zatym.caly.TVN.znalazl.sie.nalele.wPOBLICZNEJTELEwizji,.czyzby.zaczeli.okupywacTV.POBLICZNOM.przestajeplacic,.abonament
    0
  • orzeszeq
    2015-03-23 20:05:23
    Przekaziora nie oglądam (cała ekipa TVP INFO do wymiany). Tak tendencyjej TV NIE BYŁO NAWET ZA KOMUNY.
    (TVN POmijam bo tu już jest dno)
    0
  • Telewidz i radiosluchacz
    2015-03-23 20:06:27
    Telewizja TRWAM i RADIO MARYJA to sa najlepsze media w Polsce . Bardzo duzo ciekawych informacji i nie tylko religijnych . Zaproszeni goscie maja swobode w wypowiadaniu sie ,nikt im nie przerywa . Najcenniejsza cecha jest nadawanie na zywo wraz z telefonami od sluchaczy . Eksperci nigdy nie odmawiaja odpowiedzi zadanej przez sluchacza . W TVP jeszcze Krzysztof Ziemiec prowadzi swoje programy zyczliwie i neutranie , Natomiast najgorsze dziennikarskie badziewie i wyjatkowo stronniczo prowadza Monika Olejnik ,Andrzej Morozowski ,Tomasz Lis ,Jan Ordynski ,Tomasz Wolek ,Janina Paradowska i na cale szczescie juz nie KAMIL DURCZOK . Dla takich dziennikarzy ,ktorzy manipuluja faktami i sa stronniczy a bywaja i chamscy i wulgarni nie powinno byc miejsca w mediach , bo widac to na odleglosc ,ze sa to karierowicze chcacy przypodobac sie wladzy panujacej a przede wszystkim pogladom wlasciciela stacji czy rozglosni.
    0
  • Alf
    2015-03-23 20:19:53
    do minującą- napisał "dziennikarz"
    0
  • łowca PIS debili
    2015-03-23 20:28:15
    PIS do likwidacji ??
    proponuje otworzyc wszystkie teczki SB efekt bedzie ten sam
    Przydupasy beda bronily tego Nieudacznika jaroslawa
    wlasna piersia - przeciez bez niego sa politycznymi zerami. I co wtedy - won od koryta :-)))
    0
  • balka
    2015-03-23 21:53:50
    tu nic nie napisali ze TV TRWAM i POLSKI PUNKT WIDZENIA , rozmowy niedokonczone , to najlepsze dziennikarstwo,i telewizja -zrodło WPOLITYCE
    0
  • medialne menele
    2015-03-23 22:06:38
    I o czym tu prawicie ? Co nagle jacyś ktosie odkryli że media są w łapskach zblazowanej "klasy" typków bez klasy i zasad moralności ?!
    R.P. od lat jest w szponach zblazowanej watahy , skorumpowanych kolesi czy tez dziwnych gwiazdeczek medialnych bełkotów .
    Jak nazwać to co się sączy/toczy/dzieje na linii POLITYCY(ci jedynie słuszni) - URZĘDNICY(rodzina na swoim) - DZIENNIKARZE(mediów zaprzyjaźnionych) - czy to już mafia czy jeszcze zblazowany półświatek z minionej epoki ?
    A moderacja co na to ? Ciach ?
    0
  • zdzisław
    2015-03-23 22:35:37
    Chciałem poczytać jakie jest zdanie fachowców na temat programów publicystycznych. Często je oglądam i mam swoje zdanie, często zgodne z oceną ekspertów zatrudnionych przez KRRiT. Ale to co zrobiliście w swojej prezentacji jest na poziomie "poniżej podłogi". To co widzę na slajdzie 9 jest, dla mnie, kompromitacją na całej linii. Co tam robi fotka pary Tadla Kret? W jakim celu ten manewr?. Gdybym miał oceniać dziennikarstwo - to tę waszą manipulację przedstawiłbym jako przykład skrajnego prymitywizmu.
    0
  • Ewa P.
    2015-03-24 02:27:14
    P.S. Przepraszam PT Czytelników za literówki oraz interpunkcję - laptop mi czegoś od wczoraj kaprysi.
    0
  • kowalski
    2015-03-30 16:14:09
    Sam się sobie nie mogę nadziwić, ale w zupełności zgadzam się z opinią komisji.
    Oczywiście nudnym byłoby wymienienie innych "redaktorów i dziennikarzy", bo w zasadzie wszyscy są jednakowo niedouczeni i skupiono się na tych powyżej. Wybór przykładów należy do wybierającego. Oczywiście znajdują się "komentatorzy" w stylu ~WAW-a, który bez ładu i składu bredzi coś, byle dowalić komu trzeba.
    Płacą mu za to czy co???
    Pozdro dla wszystkich
    1
  • krynia
    2016-01-15 18:47:46
    Bardzo lubilam prowadzenie Dziennika przez p .Beate Tadla szkoda ze juz Jej nie zobacze pozdrawiam p Beatko
    7
  • Sęp
    2016-04-15 13:24:30
    Czy słowo **************** podlega cenzurze?
    0
  • Morelo
    2017-03-28 07:44:36
    Ziemiec jest pierwszym lizusem PRL-owskiej Partji. PIS. W oczach wielu milionów widzów jest nikim.
    2
  • Rydzyk
    2016-09-13 05:39:53
    Cudowni dziennikarze to bracia Karnowscy to kwiat pislamskiej inteligencji,a zapomnialem o LICHOCKIEJ to prawda i obiektywizm sama w sobie i piekny awans towarzyszki Lichockiej
    3
  • bratpit
    2015-03-23 22:04:56
    Drogi Janie...chyba jestes chory z nienawisci..Biedryzcka jest fantastzcyna dziennikarka, o wielkiej kulturye, wiedzy...klasa...pewnie jestes kolezanka z pracy, a moze kosza dostales...proponuje poskromic obsesje...
    1
  • AS
    2015-03-23 18:50:30
    Najgorsi redaktorzy z Polsatu to Gugała i Gawryluk. Jedyną "godną" partią którą popierają jest PO. Reszta to byle co! Gugała dostał odznaczenie od Komorowskiego,więc go popiera, a mąż Gawryluk jest w Polsacie na wysokim stanowisku.Dostali te stanowiska nie dlatego że coś potrafią, tylko dlatego że mają znajomości. Do studia zapraszają głupców, bo z mądrymi nie potrafią rozmawiać.
    1
  • blondynka
    2015-03-24 03:25:43
    Czy ciupaga to jakiś wraży instrument ,przecież Janosik na ciuparzenie z ciupaga chadzał ?
    1
  • blondynka
    2015-03-24 03:13:57
    Pani Gawryluk to ino ****** wręczyć i kapelusz z piórkiem ,będzie górolica jak się patrzy bo tzw dziennikarstwo nie jest jej najmocniesza stroną .
    1
  • Jarosław z Warszawy
    2015-03-24 00:43:11
    Duda , Kaczynski i Rydzyk - agenci Putina
    na pensji tego z Moskwy sa.
    Duda , Kaczynski i Rydzyk - agenci Putina !!!
    Cos w tym jest... Tylko im zalezy na rozwalaniu kraju. Agentura straszna. Ja osobiscie chcialbym sie dowiedziec cos wiecej na temat uralskich nadajników ojca grzyba.
    Dlatego ujawnili polskich agentów - zeby sparalizowac polski wywiad.
    2
  • ka
    2015-03-23 22:29:26
    Najgorsza jest tvp info. Dziennikarze jak funkcjonariusze rządowi, tylko brak im mundurów. ) profesjonalizmu, 100 % lizusostwa w stosunku do rządzących. Dotyczy to WSZYSTKICH . Wyjątkiem jest K. Ziemiec. Najlepiej byłoby wyrejestrować telewizory i przestać płacić abonament.- może by ich wszystkich wyrzucili na zbity p...
    1
Reklama

Zobacz więcej

Reklama