Olechowski zaprezentował podczas spotkania z dziennikarzami w Centrum Prasowym PAP także swój billboard wyborczy. Przedstawia on zdjęcie kandydata oraz hasło na niebieskim tle. Billboardy mają się pojawić na ulicach w czerwcu.

Kandydat na prezydenta podkreślił, że jego hasło ma pokazać, jak ważna dla Polski jest gospodarka. "W dzisiejszym świecie liczy się przede wszystkim gospodarka. Największą groźbą dla nas jest to, że pozostajemy w ogonie europejskich narodów, jeśli chodzi o zamożność (...) Od początku kampanii staram się przekonać Polaków, że dzisiaj ich patriotycznym obowiązkiem jest bogacenie się" - mówił.

Reklama

"Do końca kampanii z uporem i głośno będę mówił: nie wybieraj kłótni, nie wybieraj walki Polaków (...) Dzisiaj wybierz swój dobrobyt. Wybierając swój dobrobyt, wybierasz również dobro ojczyzny" - dodał.

Olechowski tłumaczył, że ze względu na sytuację powodziową w Polsce zmienił plany kampanii. Przez najbliższy czas nie będzie organizował wieców wyborczych, tylko konferencje prasowe. "Powódź uniemożliwia nam planowanie spotkań publicznych. Uważam, że pokazywanie się w miejscach powodzi i przebieranie się za strażaka jest poniżej standardu, więc tego nie zrobiłem. Zawiesiłem tego typu spotkania" - zaznaczył.

Olechowski zapowiedział, że najintensywniejsze działania kampanijne będzie prowadził w ostatnich dwóch tygodniach przed wyborami.

W niedzielnej prezentacji uczestniczyła rodzina kandydata. Pierwotnie sztab Olechowskiego planował, że uroczystość ogłoszenia hasła będzie miała charakter wiecu, w którym udział wezmą m.in. sympatycy oraz przedstawiciele jego komitetu poparcia. W lutym w skład komitetu weszli m.in. Władysław Frasyniuk, Bogdan Lis, Dariusz Rosati, Janusz Steinhoff.