Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Katastrofa lotnicza pod Częstochową. 11 ofiar śmiertelnych [ZDJĘCIA]

5 lipca 2014, 19:57
Straż Pożarna potwierdza, że w wypadku lotniczym pod Częstochową zginęło 11 osób
Straż Pożarna potwierdza, że w wypadku lotniczym pod Częstochową zginęło 11 osób / PAP / Waldemar Deska
Samolot z 11 skoczkami spadochronowymi runął na ziemię pod Topolowem niedaleko Częstochowy. Przeżył tylko pilot, który w ciężkim stanie trafił do szpitala. 11 spadochroniarzy zginęło na miejscu.
Reklama
Reklama
Tematy:
zgineli spadochroniarze katastrofa pod Częstochowchowa katastrofa samolotu pod Częstochową katastrofa lotnicza

Powiązane

Reklama

Komentarze(18)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • gluppa
    2014-07-05 22:19:25
    11 trupów to pikus w lugansku było 130
    0
  • napewno
    2014-07-05 20:50:10
    Samolot zawadził o brzozę !!!
    Specjalizda balonowy tuske - maciej lasek !!!
    0
  • antypolak
    2014-07-06 06:40:43
    to faszyzm zabija ludzi w polsce czy w komunioe było tylu nedzarzy śmierć klechom
    0
  • Oto logika POmatolska
    2014-07-05 20:53:18
    tusk oddaj sledztwo ruskim.Anodina zna przyczyne,-niedouczony pijany pilot
    0
  • ma ciek
    2014-07-05 20:50:06
    rzeż niewiniatek nie byli po świeceni zaklecia klehy nie po mogły??? to kler jest winien i jeszcze zarobi na po grzebie bo kler wszystko ye b ie i ma wniebie
    0
  • WAW
    2014-07-05 20:43:59
    TROTYL? ZDRADZENI O SWICIE?
    0
  • Obywatelx
    2014-07-05 21:08:13
    Wyrazy współczucia dla ich rodzin i tych debili poniżej, którzy prezentują podludzizm w najgorszej postaci.
    0
  • czapa yew
    2014-07-05 22:06:23
    ich szkolili do donbasu to byli niedoszli mordercy donbasu dzisiaj w samym ługansku zgineło 130 bandytów kijowskich
    0
  • re obywatel
    2014-07-05 22:22:03
    podludzie w najgorszym wydaniu to faszysci banderowcy kijowcy co morduja ludnosc donbasu a tusk ma krew na rekach
    0
  • pilocik
    2014-07-05 22:39:31
    DLA SŁABIEJ ZORIENTOWANYCH!

    Na rynku maszyn używanych jest obecnie wysyp tego samolotu po przebiegu od 5000 godzin do 15000 godzin!
    Oferowane egzemplarze mają zazwyczaj od 30 do 35 lat i były też zazwyczaj odmalowane w XXI wieku plus jakieś nowe detale jak koła albo łopaty śmigieł!

    Samolot ten jest przewidziany dla 7-9 osób (five to seven passengers + two pilots), więc 12 osób na pokładzie plus spadochrony i inny ekwipunek - to jest od 50% do 100% nadwagi!

    Ta sytuacja przypomina sytuację tych, co zginęli w katastrofi VAN-a, którym na zbiór jabłek wieziono 19 osób, chociaż miejsc producent przewidział 9 lub 10.

    Chciwych durniów, których należy kwalifikować jako morderców z premedytacją, w Polsce nie brakuje!


    Specifications (PA-31 Navajo)

    General characteristics

    Crew: one or two
    Capacity: five to seven passengers
    Length: 32 ft 7½ in (9.94 m)
    Wingspan: 40 ft 8 in (12.40 m)
    Height: 13 ft 0 in (3.96 m)
    Wing area: 229 sq. ft (21.3 m²)
    Empty weight: 3,930 lb (1,782 kg)
    Max. takeoff weight: 6,500 lb (2,948 kg)

    For Sale - Call, 8688 TT; IFR; 7 Seats; TOTAL TIME 8,688,

    For Sale - Call, N5FG; 5194 TT; 2009 Paint; 1979 Int; 7 Seats; This 1979 Piper Navajo is mission ready!

    For Sale - $117,459 (Price entered as 125,000 CAD), 11748

    1967 PIPER NAVAJO For Sale - $150,000, VH-BEB; 13046 TT
    0
  • Pilocik
    2014-07-05 23:38:08
    Samolot ma ciekawą "historię biznesową"!
    Dopuszczony do latania
    28 maja 1976 (czyli miał lat 38!)


    Ostatnia rejestracja - 2 maja 2014
    PIPER PA-31P
    Fixed wing multi engine
    (8 seats / 2 engines) LARSEN CAESAR
    MERRIMACK, NH
    (Individual)


    OD ROKU 2006 DO KATASTROFY MIAŁ 6 (SZEŚCIU) KOLEJNYCH WŁAŚCICIELI - OD NOWEGO MEKSYKU, POPRZEZ LUIZJANE, SOUTH CAROLINA AŻ DO NEW HAMPSHIRE (OSTATNIA REJESTRACJA MIESIĄC TEMU:
    Registration History
    2 maj 2014 LARSEN CAESAR MERRIMACK NH
    10 sie 2012 WANDO AVIATION LLC MOUNT PLEASANT SC
    15 cze 2012 REGISTRATION PENDING MOUNT PLEASANT
    4 maj 2007 HICKS WILLIAM W HOBBS NM
    13 kwi 2007 REGISTRATION PENDING HOBBS NM
    2 cze 2006 K-AIR LLC HOUMA LA

    CO BYŁO DAWNIEJ - NIE WIADOMO!!!
    0
  • Pilocik
    2014-07-05 23:38:51
    Samolot ma ciekawą "historię biznesową"
    Dopuszczony do latania
    28 maja 1976 (czyli miał lat 38!)


    Ostatnia rejestracja - 2 maja 2014
    PIPER PA-31P
    Fixed wing multi engine
    (8 seats / 2 engines) LARSEN CAESAR
    MERRIMACK, NH
    (Individual)


    OD ROKU 2006 DO KATASTROFY MIAŁ 6 (SZEŚCIU) KOLEJNYCH WŁAŚCICIELI - OD NOWEGO MEKSYKU, POPRZEZ LUIZJANE, SOUTH CAROLINA AŻ DO NEW HAMPSHIRE (OSTATNIA REJESTRACJA MIESIĄC TEMU:
    Registration History
    2 maj 2014 LARSEN CAESAR MERRIMACK NH
    10 sie 2012 WANDO AVIATION LLC MOUNT PLEASANT SC
    15 cze 2012 REGISTRATION PENDING MOUNT PLEASANT
    4 maj 2007 HICKS WILLIAM W HOBBS NM
    13 kwi 2007 REGISTRATION PENDING HOBBS NM
    2 cze 2006 K-AIR LLC HOUMA LA

    CO BYŁO DAWNIEJ - NIE WIADOMO!
    0
  • Pilocik
    2014-07-05 23:43:31
    (8 seats / 2 engines)

    Tak opiewa ostatnia amerykańska rejestracja!

    Jak podaje jeden z internautów - samolot miał wymontowane siedzenia i w zamian zainstalowane ławki dla skoczków oraz został "zarejestrowany" (gdzie, na kogo i przez kogo - tego nie wiadomo) na 12 osób, czyli na tyle, ile było na pokładzie w chwili wypadku!

    Dziwna sprawa!
    0
  • morderca
    2014-07-06 06:48:10
    mam nadzieje ze pilot jezeli przezyje bedzie kaleka i pójdzie do pudła
    0
  • gh
    2014-07-06 15:07:52
    Kolejny samolot, który przy upadku nie rozsypał się w drobny MAK.
    ABW powinna zarekwirować te zdjęcia i zakazać ich publikacji. bo wywołują u wyborców PO dysonans poznawczy.
    0
  • Polak
    2014-07-07 11:47:41
    Żałosne są komentarze typu "to kler jest winien". Po pierwsze żaden "kler" nie brał udziału w wypadku, a po drugie każdy jakoś musi zarabiać na życie. Ja jestem katolikiem ale szanuję wiarę innych np. wyznających Islam. Dziękuję, kropka!!!
    0
  • jan
    2014-07-07 14:19:04
    katastrofę powinna wyjaśniać komisja Anodiny a potwierdzić komisja Laska
    0
  • JAN
    2014-07-07 14:20:54
    POWOŁAĆ KOMISJĘ ANODINY !!!
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama