Warszawa
Reklama

Przepraszamy za reklamy. Żytnia i inne marki, które zaliczyły spektakularne wpadki

20 sierpnia 2015, 08:10
W reklamie wódki Żytnia, wykorzystano historyczne zdjęcie z wydarzeń, które rozegrały się w Lubinie w 1982 roku. Dokładnie fotografię mężczyzn niosących śmiertelnie postrzeloną ofiarę milicji, która spacyfikowała pokojową demonstrację. Podpisano ją tekstem: "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią". Jak tylko okazało się, co faktycznie przedstawia zdjęcie, Polmos Bielsko-Biało zerwała umowę z odpowiedzialną za kampanię agencję reklamową Project sp. z o.o. z Torunia.
W reklamie wódki Żytnia, wykorzystano historyczne zdjęcie z wydarzeń, które rozegrały się w Lubinie w 1982 roku. Dokładnie fotografię mężczyzn niosących śmiertelnie postrzeloną ofiarę milicji, która spacyfikowała pokojową demonstrację. Podpisano ją tekstem: "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią". Jak tylko okazało się, co faktycznie przedstawia zdjęcie, Polmos Bielsko-Biało zerwała umowę z odpowiedzialną za kampanię agencję reklamową Project sp. z o.o. z Torunia. / Facebook
Nudysta w reklamie ubrań dla dzieci, producent gazu sięgający po zdjęcie obozu w Auschwitz, ośmiolatki w stroju wampa w promocji bielizny. Nie tylko Polmos Bielsko-Biała musiał się bić w piersi po tym, jak światło dziennie ujrzała ich reklama.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama