Coroczne listy YouTube Rewind budzą wielkie emocje wśród twórców internetowych produkcji, ale przede wszystkim pokazują co elektryzowało internautów w mijającym roku i jacy twórcy przyciągnęli największą widownię. W tym roku na czele polskiego zestawienia dwa pierwsze miejsca należą do Czarka, Rafała i Roberta, czyli twórców Abstrachuje.tv.

Ich kanał od ponad trzech lat należy do niekwestionowanej czołówki polskiego YouTube - ma niemal 2 miliony subskrypcji i ponad 330 milionów wyświetleń. W 2015 roku natomiast największą uwagę internautów przykuły dwie produkcje: sentymentalna podróż do lat 90-tych, czyli film "Lata 90-te vs dzisiaj" oraz świat widziany okiem kawalera (W świecie kawalerów).

Oba materiały wyświetlono ponad 8 milionów razy.

W zestawieniu najpopularniejszych filmów nie zabrakło też treści innych polskich twórców. Internauci chętnie oglądali parodię filmu "Szybcy i wściekli" w wydaniu Cybermariana, a także film Sylwestra Wardęgi, "CarDog for Animals". Tym razem Sylwester zorganizował akcję dla zwierząt ze schroniska. Samochód w „przebraniu” psa rozwoził karmę do schronisk w całej Polsce, a wszystkie dochody z reklam Sylwester zdecydował się przekazać na pomoc schroniskom i kolejne wyprawy samochodu - psa.

A jakie teledyski cieszyły się popularnością wśród Polaków? Love Me Like You Do Ellie Goulding to niekwestionowany zwycięzca zestawiania YouTube Rewind 2015. Uplasowało się na nim również kilku rodzimych artystów: Sarsa, Natalia Nykiel, Enej i aż dwukrotnie Gang Albanii. Polacy równie mocno kochają Adele - jej najnowszy teledysk Hello, mimo że premierę miał dopiero pod koniec października, szybko zyskał popularność i zamyka całoroczne zestawienie.
Polska się śmieje, świat tańczy…

W 2015 roku użytkownicy platformy YouTube na świecie najchętniej na swoich ekranach oglądali… taniec. Wideo otwierające ranking YouTube Rewind to film przedstawiający pokaz taneczny 4-letniej dziewczynki o imieniu Heaven. Autorką prezentowanej choreografii jest jej mama, Tianne King, która umieściła film na swoim kanale na YouTube.

Kawałek Watch Me (Whip/Nae Nae) #WatchMeDanceOn obejrzano już ponad 115 milionów razy. Na drugim miejscu uplasowała się reklama gry Clash of Clans, emitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, w której Liam Neeson grozi zemstą graczowi o pseudonimie BigBuffetBoy85. Serca internautów na całym świecie podbił teledysk See You Again ze ścieżki dźwiękowej do filmu Szybcy i Wściekli 7. Utwór Wiz Khalifa, z gościnnym udziałem Charliego Puth, wyświetlono ponad miliard dwieście milionów razy!

Na czele muzycznego zestawienia polskiej listy znalazła się Ellie Goulding z piosenką „Love Me Like You Do".