Tegoroczna, 9. edycja Forum IAB 2015 zatytułowana jest "Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta" i poświęcona będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw - począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.

Podczas pierwszego dnia konferencji, uczestników inspirować będą goście z zagranicy, którzy opowiedzą o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Będą to m.in.: Martin Lindstrom - światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu, Guillaume Bacuvier - Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA w Google czy Martin Ott - Managing Director Northern, Central and Eastern Europe w Facebooku. Gościem specjalnym pierwszego dnia Forum IAB będzie Jerzy Owsiak, prezes fundacji WOŚP.

W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 50 największych ekspertów marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.: Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, Yuri Drabent, Co-Founder i Creative Director agencji Lubię to, Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu Life Tube czy Andrzej Garapich, Prezes Zarządu firmy Polskie Badania Internetu (PBI).

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie www.forumiab.pl oraz na Facebooku. Bilety na wydarzenie można nabyć korzystając z formularza.