Liczby nie kłamią. "Fakt" to ciągle numer jeden. W dodatku jako jedyny polski dziennik pnie się w górę. Od stycznia do końca lipca tego roku średnia dzienna sprzedaż to ponad 521 tys. egzemplarzy - donosi Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. To jeszcze lepiej niż przed rokiem, gdy w tym samym czasie sprzedawano ok. 519 tys. egzemplarzy gazety. "Fakt" zostawia konkurencję daleko w tyle również pod względem popularności. Co tydzień sięga po niego prawie 6 mln Polaków - o milion więcej niż po "Gazetę Wyborczą".

Reklama

Innym zdecydowanie spada. Druga na liście "Gazeta Wyborcza" (ok. 430 tys. egzemplarzy tygodniowo) straciła aż 7 proc. sprzedaży! Nie pomogły nawet segregatory, filmy DVD i inne gadżety dołączane do gazety. Jej spadek jest większy nawet od spadku "Super Ekspresu" (-5 proc.) czy "Rzeczpospolitej" (ok. -3 proc.).

"Gazetę Wyborczą" dobija również nowy tytuł na rynku. DZIENNIK, który ukazuje się od kwietnia, stał się przebojem i podbił serca czytelników.