Reklama
Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama
Reklama

Lis, Olejnik, Wojciechowska.... Naczelny "Press" piętnuje dziennikarskie grzechy

31 stycznia 2013, 10:30
Skworz odpowiada na głośny tekst szefa Weszło.com, który wylał swoje żale na media, wyznając że przez nie czuje się coraz głupszy. "Jeśli Twoim głównym medium są plotki i pudelki, nie licz, że poznasz tam nazwisko premiera Izraela" - odpowiada Skworz. I dodaje: "To, na co patrzysz, czego słuchasz, co czytasz, buduje Ciebie, Twój intelekt i serce. Nie można zażerać się fast foodami i liczyć na dobre zdrowie. Dietę medialną też trzeba sobie skomponować". W swoim komentarzu Skworz wymienia nazwiska, kogo jego zdaniem warto słuchać, oglądać i czytać, a komu należy się nagana.
Skworz odpowiada na głośny tekst szefa Weszło.com, który wylał swoje żale na media, wyznając że przez nie czuje się coraz głupszy. "Jeśli Twoim głównym medium są plotki i pudelki, nie licz, że poznasz tam nazwisko premiera Izraela" - odpowiada Skworz. I dodaje: "To, na co patrzysz, czego słuchasz, co czytasz, buduje Ciebie, Twój intelekt i serce. Nie można zażerać się fast foodami i liczyć na dobre zdrowie. Dietę medialną też trzeba sobie skomponować". W swoim komentarzu Skworz wymienia nazwiska, kogo jego zdaniem warto słuchać, oglądać i czytać, a komu należy się nagana. / AKPA
"Dziennikarze permanentnie krytykują sami siebie, zawsze są z siebie niezadowoleni. I to właśnie stanowi o sile tego zawodu" - pisze w najnowszym komentarzu Andrzej Skworz. Redaktor naczelny "Press" wierzy, że dziennikarstwo w Polsce ma przyszłość, a złote czasy dziennikarstwa to tak na prawdę mit. Jego zdaniem lepiej nie było ani w komunizmie, pod butem cenzury, ani we wczesnych latach 90., gdy popełniano wszystkie możliwe zawodowe błędy. Ale to nie oznacza, że dziś "dziennikarskich grzechów" jest mniej. Skworz wymienia przykłady i nie szczędzi słów krytyki znanym kolegom z branży.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama