Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Tłumy, pałowanie i prezes PiS na Majdanie. Zobacz, co działo się w Kijowie. ZDJĘCIA

1 grudnia 2013, 20:55
W proeuropejskiej i antyrządowej demonstracji w centrum Kijowa wzięło udział kilkaset tysięcy osób. Protestujący, głównie mieszkańcy stolicy, krzyczeli: "Precz z bandą!", a także inne hasła wzywające do obalenia prezydenta Wiktora Janukowycza. Demonstranci wyrażali też swój sprzeciw wobec działań milicji i oddziałów specjalnych Berkut, które wczoraj nad ranem brutalnie rozpędziły ludzi manifestujących na placu Niepodległości.Zobacz, co działo się w Kijowie. Dramatyczne ZDJĘCIA
W proeuropejskiej i antyrządowej demonstracji w centrum Kijowa wzięło udział kilkaset tysięcy osób. Protestujący, głównie mieszkańcy stolicy, krzyczeli: "Precz z bandą!", a także inne hasła wzywające do obalenia prezydenta Wiktora Janukowycza. Demonstranci wyrażali też swój sprzeciw wobec działań milicji i oddziałów specjalnych Berkut, które wczoraj nad ranem brutalnie rozpędziły ludzi manifestujących na placu Niepodległości.Zobacz, co działo się w Kijowie. Dramatyczne ZDJĘCIA / AP / Efrem Lukatsky
W Kijowie przez cały dzień trwały przepychanki demonstrantów z milicją. Kancelaria prezydenta Ukrainy została otoczona przez demonstrantów. Część z nich jest agresywnie nastawiona i co pewien czas starała się zaatakować budynek. Zobacz, co działo się dziś w Kijowie.
Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama

Komentarze(79)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • tiko
    2013-12-02 16:30:06
    Tchórzliwy karzełkawy prowokator był tam bo wiedział że nic mu nie zrobią wręcz będą obchodzić się jak z jajkiem, gdyby wiedział że dostanie w łeb to nie było by go tam. Kto zna ukraiński temat ten wie że rewolucji nie będzie ale sporo Ukraińców znienawidzi wzystkich Polaków jak leci nie mówiąc o 15 mln Rosjan co mieszkają na Ukrainie, bo żadnych innych zachodnich polityków tam nie było tylko ta hiena prowokatorska co do rozlewu krwi podburza z powodu swoich własnych interesów politycznych ale od imienia wszystkich Polaków podburza. Wszyscy i odpowiemy za to w swoim czasie jak już było czy z rzezią wołyńską, czy powstaniem Chmielnickiego...za wyczyny gnid odpowiadali niewinni
    0
  • moher
    2013-12-01 23:00:33
    Czy dzisiejszy kijowski Majdan mógłby wydarzyć się w Warszawie?
    NIE. Warszawa piszczy jak przerażona mysz. Polska piszczy jak przerażona mysz. Na samą myśl o nieustępliwym domaganiu się swoich praw, podstawowych praw człowieka i obywatela, Polaka ogarnia trwoga. Woli umrzeć z głodu niż stawić czoła złodziejom, którzy go na śmierć głodową skazują. Woli świadomość bycia szmatą do wycierania brudnych sowieckich łap, niż własną godność, bo godność zobowiązuje. Honor – to nie jest order od Komorowskiego. Tego się nie dostaje. To się zdobywa, TEGO SIĘ BRONI.

    Zwracam się do Was, tchórze z polskimi dowodami osobistymi, usiłujący „merytorycznie” wykazać bezsens buntu Ukrainy i dowodzący, że UE jest „większym złem”.
    Pomyśleliście, że przy wszystkich swoich niezaprzeczalnych wadach UE także dla Polski mogłaby być szansą, gdyby nie złodzieje rozkradający wszystko, co z UE dostajemy i sowieciarze czyniący z naszego Kraju V Kolumnę w UE i w NATO? Gdyby nie te sk… , opluwające dzieci poległych w Smoleńsku, nie ta hołota broniąca własnych stołków, bo z tych stołków można bezkarnie kraść? Przyszło Wam do przerażonych głów, że emeryci nie muszą umierać z głodu, że w starej Unii nie umierają, umierają tylko tam, gdzie rządzą złodzieje, cisi lub zdeklarowani sprzymierzeńcy sowietów?

    Zwracam się do Was, flanelki odsądzające od czci i wiary Jarosława Kaczyńskiego, ględzące o „banderowcach”.
    Jarosław Kaczyński podarował Wam dziś to, o czym dawno zapomnieliście – honor. Co z nim uczynicie – chyba wiem. Ale Jarosława Kaczyńskiego na taką wspaniałomyślność stać. On jest wielki bez Waszej wdzięczności, bez Waszego poparcia. Ci wszyscy, którzy są w Kijowie i wspierają ukraiński bunt, nie potrzebują Waszej akceptacji. Schowajcie się razem z Tuskiem w jakimś pokoju dziecięcym, żeby Was Putin nie spacyfikował przez pomyłkę. Tam Wasze miejsce, tchórze. Piszczcie dalej. Zobaczymy, co wypiszczycie.

    Ukrainie życzę zwycięstwa. Naród, który się nie boi, stać na zwycięstwo. Naród, który się nie boi, musi zwyciężyć.
    0
  • warszawiak
    2013-12-02 00:15:27
    UWAGA...PREZES to wrog POLSKI.!
    W sierpniu 2004 kierowany przez niego [ Juszczenko ]Blok Nasza Ukraina byl wspólorganizatorem (razem z Blokiem Julii Tymoszenko) akcji pod haslem: "Wolyn – ukrainska ziemia; OUN i UPA – nasi bohaterowie". Pikietowano m.in. pod polska ambasada. Uczestnicy protestów domagali sie, aby prezydent nie przepraszal Polaków za rzez wolynska.
    Po wygranych wyborach w 2005 prezydent Wiktor Juszczenko promowal dzialalnosc panstwowych instytutów majacych prowadzic polityke historyczna (zwana skrótowo "OUN-UPA-Holodomor"), w tym gloryfikowac dzialalnosc organizacji uznawanych przez czesc badaczy za faszystowskie i winne zbrodni ludobójstwa: OUN i UPA.
    12 sierpnia 2006 podczas odbywajacego sie zjazdu Organizacji Ukrainskich Nacjonalistów Wiktor Juszczenko napisal: OUN zawsze byla na czele walk o umocnienie idei narodowej (...). OUN przeszla surowa praktyke walk w dwudziestych i trzydziestych latach XX stulecia (z Polakami), w burzliwe lata II wojny swiatowej. Wasze unikalne doswiadczenie i umiejetnosci laczenia twardej postawy narodowej z gietkim konstruktywizmem dzis nie traci na aktualnosci (...). Dlatego OUN moze byc chwalebnym przykladem dla wielu politycznych i spolecznych sil Ukrainy. Jestem przekonany ze Wasza organizacja nadal pozostanie jednym z kamieni wegielnych budowy Panstwa Ukrainskiego (...) slawa Ukrainie (...). 18 sierpnia 2006 w czasie obecnosci na Swiatowym Kongresie Ukrainców udekorowal Jurija Szuchewycza (syna Romana Szuchewycza, dowódcy UPA) i Stepana Chmare orderami panstwowymi i nadal im tytuly Bohaterów Ukrainy, pomimo ze parlament ukrainski nie uchwalil ustawy przedlozonej przez poprzedni rzad o nadaniu dzialaczom OUN i partyzantom UPA praw kombatanckich. 14 pazdziernika 2006 w 64. rocznice powstania UPA podpisal dekret uznajacy Ukrainska Powstancza Armie za ruch wyzwolenczy.
    Pod koniec swojej kadencji, 22 stycznia 2010, nadal Stepanowi Banderze tytul Bohatera Ukrainy za niezlomny duch w sluzbie idei narodowej, bohaterstwo i poswiecenie w walce o niezalezne panstwo ukrainskie. 29 stycznia 2010 wydal dekret o uznaniu UPA i OUN za uczestników walk o niepodleglosc Ukrainy.
    0
  • helena
    2013-12-01 22:37:52
    uwielbiam być brana od tyłu
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 22:06:55
    kto wie jaką spuściznę zostawił po sobie L. Kaczyński?
    podobno wie Jarek ale nikomu nie chce powiedzieć.
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 23:22:02
    Dlaczego Kaczyński, wielki wróg Unii Europejskiej pojechał na Majdan?

    bo mu szef ...
    Władymir Putin kazał !
    0
  • tfuuuuuuuuuuuuuuuu-sk-elyta
    2013-12-02 00:00:23
    Uczyc soe polska miernoto.
    0
  • cat ol
    2013-12-01 22:39:34
    jarek jedz do smolenska katynia moze ciebie tam szlag trafi idiota ma szczęśćie
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 21:20:18
    no to całe szczęście, że było pałowanie.
    inaczej wyjazd naczelnego kurdupla byłby po próżnicy.
    przecież pojechał nadrobić zaległości z naszego stanu wojennego...
    tego, który przesiedział w fotelu oglądając DTV.
    0
  • janmil
    2013-12-01 22:30:22
    ciągnie wilka do lasu.
    Jarek pojechał tam gdzie są pały !!!
    długie białe pały,
    mnóstwo nagich pał !!!

    A TO ZBOK !
    0
  • ~fPiSdu !
    2013-12-01 22:00:11
    Czuje wielki szacunek do premiera Kaczyńskiego za jego odwagę i determinacje w walce o antykomunistyczna Ukraine.

    Jarosław Kaczyński walczy o Ukrainę ta k jak jego śp, brat prezydent Polski Lec h Kaczyński o Gruzję atakowaną przez rosyjskich bandziorów.

    Najwyższy szacunek dla brac i Kaczyńskich !!!
    0
  • J-23
    2013-12-01 22:16:27
    na stadionie 50 tys to już tłum nie bijcie piany dziennikarska hołoto
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 22:05:03
    ~~fPiSdu !2013-12-01 22:00
    ~~fPiSdu !2013-12-01 21:55

    to oczywiście PiSowskie "podszywki"
    gratuluję metod dopracowanych do bólu przez Czekistów, NKWDzistów.
    jesteście ich warci.
    ponieważ wasze ujadanie i podszywanie się pod innych bawi mnie niezmiernie proszę o jeszcze !
    a konusa Kaczyńskiego nigdy nie szanowałem bo to nędzna szuja i zwykły aparatczyk.
    na Ukrainę pojechał tylko po to żeby pogrzać się w blasku fleszy
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 22:06:04
    kto wie jakie dzieło po sobie pozostawił L. Kaczyński?
    podobno wie Jarek ale nikomu nie chce powiedzieć.
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 22:08:59
    Jarek nareszcie walczy o niepodległość.
    w latach 80-tych ograniczał się do siedzenia w fotelu i odlądania DTV.
    Brawo Jarek.
    a może tam już zostaniesz?
    0
  • jaruś
    2013-12-01 22:26:04
    kaczor - spec od wojny domowej.

    zaraz ich jeszcze bardziej poróżni i podjudzi, aż zacznie się jatka

    a potem cichcem wyjedzie
    0
  • opozycjonista 81
    2013-12-01 22:40:56
    uwazam, ze policja dzaila w ramach ukrainskiego prawa -jak u nas wobec palkarzy i podpalaczy kraju 11 listopada. W zachodnich kanalach pokazuja szturm pokojowych demonstrantow wielkim ciagnikiem na wozy policyjne i zamaskowanych pokojowy dzialaczy z lomami w rekach.

    jezeli ma to byc pomaranczowa rewolucja jak w libii - to niestety popieram policje.
    0
  • hkw
    2013-12-01 22:51:22
    wiadomo dlaczego tusk o banda nie jadą na ukrainę bo oni tak samo skorumpowani jak te rządy na ukrainie
    0
  • sam
    2013-12-01 22:53:57
    Tu chodzi o skok globalnych korpo-banko mafii na ukrainskie bogactwa i ziemie.
    0
  • janmil
    2013-12-01 23:02:12
    dajcie spokój Jarkowi !
    przecież on pojechał tylko żeby ...
    wyeksportować trochę obciachu !!!

    ha, ha, ha !!!
    0
  • hmm
    2013-12-01 23:08:19
    Widc wzajemne palowanie sie demonstrtantow i milicji.

    Moze zanim Ukraina zerwie korzystne konakty handlowe z Rosja i zadeklaruje gotowosc wstapienia do Unii, Unia przedstawieni sensowne zachety dla Ukrainy, a nie bedzie wyrwac Tymoszenko - aferzyski i malwersantki, podejzewanej o moderstwo, z pierdla gdzie zasluzenie trafila. Trudno powiedziec, czy decyzja Janukowycza jest zla, biorac pod uwage okolicznosci.
    0
  • hmm
    2013-12-01 23:09:34
    Widc wzajemne palowanie sie demonstrtantow i milicji.

    Moze zanim Ukraina zerwie korzystne konakty handlowe z Rosja i zadeklaruje gotowosc wstapienia do Unii, Unia przedstawieni sensowne zachety dla Ukrainy, a nie bedzie skupiac sie wylacznie na wyrwaniu Tymoszenko - aferzyski i malwersantki, podejzewanej o moderstwo, z pierdla gdzie zasluzenie trafila. Trudno powiedziec, czy decyzja Janukowycza jest zla, biorac pod uwage okolicznosci.
    0
  • ajax
    2013-12-01 23:11:34
    Ale się POlszewicka swołocz rozjazgotała.A ZdRadek bełkocząc o skorumpowanej ukrainie chyba zapomniał ilu skorumpowanych urzędników z jego resortu ma zarzuty prokuratorskie.
    0
  • POruta
    2013-12-01 23:16:02
    nie no kaczyński znokautował tłuska
    0
  • galus
    2013-12-01 23:22:29
    ~moher2013-12-01 23:00
    Tak na prawde nie wiesz NIC o prawdziwej Unii czyli draniach i postkomunist
    cie Barroso w dyrekcji Firmy zwanej "Bruksela (siedziba główna)". Reszta twego bohaterstwa to populizm.Idz,walcz obok Jarka w Kijowie,turbo-bohaterzy na baterie
    0
  • fPiSdu !
    2013-12-01 23:30:08
    ~moher2013-12-01 23:00

    musisz zmienić proszki ...
    albo lepiej lekarza.
    powinieneś udać się do psychiatry a nie ciągle chodzić do proktologa.
    (przyjemność zostaw na potem)
    0
  • pyton
    2013-12-01 23:31:02
    dlaczego zadymiarzy z łańcuchami i pałami nazywa się demonstrantami a w przypadku dużo mniejszych występków w trakcie Marszu Niepodległości dziennikarze piszą o bandytach i chuliganach?
    0
  • rosija
    2013-12-01 23:41:42
    rosja niegdy na to nie pozwoli !!! ukraina nalezy do rosji. milicja rozgoni to towarzystwo palami.
    0
  • obserwer
    2013-12-02 00:00:55
    popaptrzmy spokojnie, na czele demonstracji stoi Kliczko przewdoniczacy skrajno prawicowej banderowskiej partii ktora przegrala wybory prezydenckie, obok niego stoi Szewczenko przewodniczacy partii komunistycznej o tradycjach stalinowskich - trudno o lepsza mieszanke "demokratow". udzial w demonstracji kosztuje 15 grzywien i uczestnictwo i organizacja lezy w rekach organizacji pozarzadowych, czy agentur finasowynach przez lobby finasowe z usa i brukseli. Wola wzburzonego ludu dazy oficjalniedo obalelnia legalnego rzadu - co jest niewyobrazalne w jakimkolwiek kraju unii europesjkiej. Tu teraz na majdanie mamy przyklad przewrotrzadowego finasowanego z obcych zrodel, aby wypuscic na wolnosc skazanego przestepce, aby pladrowac banki i zajac urzedy panstwowe. To co sprzedaja media to fikcja i wspierania lamania prawa suwerennego kraju, jak mielismy do czynienia w libii, syrii, iranie.

    Jaknajbardziej zatrwazajacy jest udzial pana Kaczynskiego w tym niecnym procederze i do pana Tuska powinno dotrzec ostrzeznie, ze byc moze dzsiajszy majadan moze sie wkrotce powtorzyc u nas.
    0
  • simon
    2013-12-02 00:03:37
    JARUS ZOSTAN TAM I SAM BOHATERSKO DOKONAJ REWOLUCJI

    PRZYPOMNIJ SOBIE JAK TO BYWALO pos spodnica mamusiu w czasie
    STANU WOJENNEGO

    MY WIEMY JAKI Z CIEBIE OBRZYDLIWY I ZAKLAMANY TCHORZ.
    0
  • 1cumarian
    2013-12-02 00:05:49
    Panie Kaczyński,coś się panu pomyliło .Przecież razem z bratem ROBILISCIE WSZYSTKO ABY POLSKA DO U.E. BY NIE WESZŁA.

    Nie chodziło bratu o Ukrainę ale żeby Rosji na nosie zagrać,TAKA BYŁA WASZA POLITYKA-MIESZĄ I SKŁÓCAĆ CO ZOSTAŁO U PANA DO DZISIAJ.
    0
  • fucktheduck
    2013-12-02 00:07:03
    TO KURDUPEL STAŁ SIĘ TERAZ PROUNIJNY?

    JAK WRÓCI ZNOWU POWIE, ŻE PODMIENILI MU LEKI. CO ZA PRZYGŁUP
    0
  • honorny
    2013-12-02 00:08:15
    ŻE KACZYŃSKI ŚWIETNIE SOBIE RADZI ZE SPRZECZNOŚCIAMI W GŁOSZONYCH PRZEZ SIEBIE POGLĄDACH,

    NO CÓŻ, TO ATRYBUT SCHIZOFRENIKA. Da się zrozumieć.

    Ale jak sobie z tym radzą wyznawcy Kaczyńskiego?

    Czy to znaczy, że było nie było spora część narodu, to kandydaci na pacjentów?
    0
  • gen_flaszka
    2013-12-02 00:09:28
    żalosny maly czlowieczek wykorzystujacy kazda okazje by zaistniec medialnie,

    POGLADY ZMIENIA JAK PORY ROKU ALBO I CZESCIEJ. ZACZYNA MI BO BYC ZAL, BO TO CHORY NA MANIAKALNE AMBICJE CZLOWIEK Z OGROMNA PLAMA NA SUMIENIU.

    niektorzy jednak twierdza, ze sumienie ma czyste - bo nieuzywane
    0
  • numer666
    2013-12-02 00:10:08
    To Kaczyński jest bratem Kwaśniewskiego?
    0
  • niko8473
    2013-12-02 00:11:08
    PREZESOWI JEDNO CZY UNIA JEST ZLA CZY DOBRA, wazne zeby pokazac jaki z niego opozycjonista. W Polsce opozycja jest przeciwko unii, na Ukrainie za...

    Facetowi poprostu polska opozycja juz nie wystarcza. Moze dostanie po ryju w Kijowie, czego oczywiscie mu nie zycze, mialby kolejny powod do darcia japy.
    0
  • oszust, klamca i tchorz
    2013-12-02 00:13:39
    BOHATER, w wieku lat 70 (siedemdziesieciu) po raz trzeci BOHATERSKO WYSTAWIL PO RAZ TRZECI W ZYCIU, NOS ZA GRANICE W OBSTAWIE 100 OCHRONIARZY

    z jedne 2 000 000 (dwa miliony) zl polskich
    0
  • pepe_papa
    2013-12-02 00:14:52
    DZIWNE, CZŁOWIEK O WYJĄTKOWO ANTYUNIJNYM NASTAWIENIU,

    I TAKIE WYPOWIEDZI. KOLEJNE KŁAMSTWA I POLITYCZNE MANIPULACJE.

    ŻE TEŻ LUDZIE JAK ON NIE MAJĄ WSTYDU. ŻENADA.
    0
  • Wiesio13 bicz na PISmatołki
    2013-12-02 00:15:58
    Przyjechal Jarus pokrzyczec przed kamera, gdzies na obrzezach (zeby go przypadkiem nie spalowali). Na fotce widac, ze wiekszosc ludzi tuz obok niego nawet nie patrzy na "mówce". Pewnie nawet nie slysza, co on tam sobie mamrocze. Tyle w kwestii "czynów".
    A w Polsce...
    siedzial pod lózkiem z kotem ja zaczal sie stan wojenny 13 grudnia 1981 r. w POLSCE - bo matka mu kazala:)
    ha, ha, ...
    jak widac mamy malego wieszcza wolnosci, który dziala jak go widac !

    skoro jest taki "ODWAZNY" to dlaczego siedzial pod lózkiem z kotem ja zaczal sie stan wojenny 13 grudnia 1981 r. w POLSCE ??
    0
  • napohybel
    2013-12-02 00:17:02
    Nie jesteś Radziwiłłem panie Kaczyński-pana brat też uprawiał prywatną politykę. Jesteś pan szubrawcem, a nie politykiem. W Polsce ogłupiasz swój elektorat, że jesteśmy kondominium, a teraz uprawiasz EFEKCIARSTWO.
    0
  • fred
    2013-12-02 00:27:41
    Dzieło brata... PIES Z KULAWĄ NOGĄ NIE PAMIĘTA, CO TAKIEGO REALNIE ZDZIAŁAŁ JEGO BRAT.

    A sam PiS nawet Polski w UE nie chciał - no, przynajmniej duża część tej chorej partii...
    0
  • gamma
    2013-12-02 00:28:38
    kaczynski powienien wytlumaczyc Ukraincom, ze NIE MA CO SIE PCHAC DO TEJ NEDZY, BIEDY, KORUPCJI, TERRORU, KONDOMINIOW, SLUZENIA MOSKWIE I NIEMCOM - czyli do tego co sie dzieje w Polsce, jest duzo gorzej przeciez jego zdaniem niz za komuny.

    To samo twierdzi zyjacy w nedzy I skrajnym ubostwie rydzyk.
    Kompletne paranoiczne zaplatnie sie prezesa we wlasnych klamstwach.
    0
  • hillybilly
    2013-12-02 00:29:19
    Jak to w końcu jest z Jarkaczem? Unia jest zła czy dobra? Bo NA ANTENIE RADIA MARYJA UNIA TO ZŁO I CYWILIZACJA ŚMIERCI, a teraz wychodzi na to, że ją popiera jako najlepsze wyjście dla Ukrainy...

    no chyba, że przyjechał tam w innym celu.
    0
  • MCQRIOSUM
    2013-12-02 00:30:38
    Tak czy inaczej ukraińska wyprawa konsekwentnego eurosceptyka Jarosława w 0krągłą 995 rocznicę wyprawy Chrobrego na Kijów w celu popierania akcesji Ukrainy do UE pachnie co najmniej paranoją o ile nie starczą demencją.

    Chyba nawet nie będzie wiedział gdzie jest, bo już dawno temu Karminowousta Jadzia zauważyła, że bezwolny prezes wożony jest od remizy do remizy "jak worek kartofli" i wystawiany gawiedzi na pokaz...
    0
  • JAKDALEKOJAKBLISKO
    2013-12-02 00:31:53
    Czyż nie jest przekomiczne, że ten antyeuropejski bazarowy cwaniaczejk jedzie na Ukrainę

    Taaaak, takiego cyrku nie wykonał nawet Gomułka?

    ale oni tak mają, PiSowczyzna im z butów wystaje !
    0
  • erka
    2013-12-02 00:32:57
    Ten niekumaty worek kartofli zawieźli tam tylko po to by krytykował Polskę i robił Polsce złą opinię.

    Rodzina Kaczyńskich to Ukraińcy - ale nawet tam nikt go poważnie traktować nie będzie.

    Tam na Ukrainie ludzie walczą o swoje życie.
    A ten nadęty bałwan pojechał sam siebie lansować - po9 to by przykryć afery finansowe w PiS, którymi interesuje się prokuratura.
    0
  • zabol
    2013-12-02 00:33:50
    hehe jak cipu.szki lemingowe zostały przeorane przez małego Jarka ;)
    Wam lemingi to tylko byki doic a nie polityke uprawiuac ;)
    0
  • MBPPOLKA
    2013-12-02 00:34:42
    "Wizyta prezesa mogłaby (teoretycznie) przynieść wymierną korzyść, gdyby on i jego partyjni koledzy przy okazji wizyty na majdanie dostali kilka razy pałą milicyjną przez plecy - wtedy być może przestaliby narzekać na brak swobód obywatelskich w Polsce."
    0
  • JAKDALEKOJAKBLISKO
    2013-12-02 00:39:00
    1 grudnia - Nasz Umiłowany Przywódca, Nowy Zbawiciel Wolski, niezłomny i charyzmatyczny, Cudownie Ocalony Prezes-Premier-prawie-Prezydent Jarosław (węg.: Jarosláth) Chwilowo-Odmieniony-Kaczyński, pomny przykładu z Tbilisi, jaki dał mu Jego zamordowany w zamachu smoleńskim Brat, nie bacząc na liczne niebezpieczeństwa pojawił się w Kijowie na Majdanie, aby wspomóc Witalija Kliczkę i innych opozycjonistów ukraińskich w ich walce z Putinem i jego poplecznikiem, gubernatorem Donaldu Tusku.
    0
  • sybirak2
    2013-12-02 00:45:50
    Obrzydliwy hipokryta!

    Zapomniał już, że nie tak dawno chciał odebrać Ukrainie Piłkarskie Mistrzostwa Europy?

    Czy taki SKLEROTYCZNY STARUCH może być przywódcą Polski?
    0
  • fucktheduck
    2013-12-02 00:39:26
    Jeszcze pare dni temu dzisiejsze obrazy z telewizora bylyby ocenione jako delirium alkoholowe ogladajacego - obrazy ze szczerbaty zbawiciel Kaczynski jest za Unia Europejska i za czlonkostwem Ukrainy w tym euro-kolchozie czyli w Unii Europejskiej.

    Spadkobiercy tradycji swoich komunistycznych rodzicow, politycy tacy jak Kaczynscy, sa niewiarygodni w pro-europejskich deklaracjach. Ciekawe czy w Polsce zbawiciel tez bedzie za przyjeciem waluty euro? Skoro kazdy kraj majacy euro ma lepiej niz Polska; nawet Grecja, Hiszpania czy Italy.
    Ukraina powinna byc ostrozna przed prowokacjami, dwojakimi: i uczniow z ukrainskich szkol milicyjnych jak i przed poparciem zwierzecych anty-europejczykow jakimi byli blizniacy Kaczynscy.

    A tak na marginesie, zdjecia Kaczynskiego siegajacego do pach super boksera, przejda do podrecznikow jak nie-budowac swoj image... hahahaha...
    0
  • fakiba
    2013-12-02 00:42:12
    Mógłby się wreszcie zdecydować czy ta unia jest dobra , czy zła . W POLSCE WRZESZCZY ŻE TO ODEBRANIE SUWERENNOŚCI I PODLEGŁOŚĆ , A NA UKRAINĘ POJECHAŁ ICH NAMAWIAĆ ŻEBY NIE USTAWALI W WYSIŁKACH I WSTĄPILI DI UE , ROZDWOJENIE JAŻNI , JAK ZWYKLE U NIEGO
    0
  • maxtheboss
    2013-12-02 00:44:56
    Jest takie powiedzenie: "Konia kują a żaba łapę podstawia". Pasuje jak ulał ;-)

    W Polsce ten nienawistny kurdupel pluje się na antenie radia ma ryja, że Unia to zło wcielone i drugi związek sowiecki, a teraz żeby zbić polityczny kapitalik, walczy o "wolność dla Ukrainy" i możliwość stowarzyszenia z Unią Europejską.

    Co za zakłamany i zapluty własnym jadem wredny typ!
    0
  • Mietek
    2013-12-02 02:36:17
    Jarosław stracił wyborców .Tak mi sie wydaje i pokazał prawdziwe poglądy. Czas pokaże.
    0
  • lex
    2013-12-02 04:31:08
    euforia i zachwyt mina.ukraina chce byc w europie,otworzyc zie na zachod...polacy sa w europie,otworzyli sie na zachod,i kim sa?niewolnikami,ludzmi bez perspektyw,placa za robote jak chinczykom w cudzyslowiu miske ryzu.chca w polsce wprowadzic euro.tylko ile tego bedzie otrzymywal polak?300,400.?lepiej z tej unii wyjsc.dzisiaj jest zadyma w kijowie.jutro moze dojsc do zadymy w polsce,gdzie wyjda ludzie-domagajacy sie zycia na normalnym poziomie.
    0
  • Czarownica z Piernikowej Chatki
    2013-12-02 06:16:37
    Tak, tak, lemingi!

    Niedługo wszystkie będziecie tańczyły na komendę jak nakręcanae pajacyki na rytmice w przedszkolu:

    "Uwaga dzieci!
    A teraz lewa nóżka w górę!
    A teraz prawa nóżka w górę!
    Raz, dwa, raz, dwa!
    Raz, dwa, raz, dwa!

    Jasiu! - znowu się zagapiłeś!
    Jeszcze raz się to zdarzy - to nie dostaniesz podwieczorku i na leżakowaniu Małgosia nie zrobi ci loda!
    Zrozumiałeś?!!!

    ---(przerażony Jasio pokornie milczy)---

    Uwaga dzieci!
    A teraz lewa nóżka w górę!
    A teraz prawa nóżka w górę!
    Raz, dwa, raz, dwa!
    Raz, dwa, raz, dwa!"

    (...)
    0
  • Wi-fi
    2013-12-02 06:57:29
    Miejmy nadzieje ze kaczor tez dostal zdrowo po ryju -nalezy mu sie
    0
  • psychiatra Macierewicza
    2013-12-02 07:02:20
    Jarek dobrze trafił.
    Odpalona petarda będzie znakomitą inspiracją dla Antoniego do wywęszenia kolejnego "zmachu" na klan Kaczyńskich, a kwakanie i machanie kończynką, będąc na podwyższeniu, dodaje charyzy dzieciakowi ...
    0
  • Konrad Wallenrod
    2013-12-02 07:06:39
    Znam ja cala prawde.Jeden przyklad zdwoni do nas szwagier,czlowiek w wieku 50 lat,zdolny ,pracowity, elektryk-elektronik.Mam raka trzustki,moja zona uderzyla w placz ,bracie ty umrzesz.Od razu bilety i pogonilem do Europy,w dwa dni przejechalem z Genewy do Krakowa.Moj szwagier wyszedl z domu slaniajac sie na nogach,juz nic nie mogl jesc ani pic.Do szpitala nie chcieli go przyjac z powodu braku miejsca.Biedny skarzyl sie ,ze placil prawie trzydziesci lat skladki na ubezpieczenie zdrowotne a teraz nikt mu nie chce pomoc zejsc ze swiata w jakims skromnym komforcie.Wzialem w koncu juz dogorywajacego szwagra wnioslem do swego prywatnego auta i zawiozlem do szpitala na Gancarskiej.Nie ma parkingu szpital w czesciowym remoncie.Stanelem pod brama ja wynosze z auta prawie szkielet ludzki a do mnie podskakuje jakis tam majster,szef tej firmy ,ze nie moge tu stac bo jego samochod ciezarowy nie moze wjechac.Pierwsza mysl to co mi wpadla wlozyc do auta szwagra i facetowi zaaplikowac kilka piesci.Odpuscilem zlosc w koncu dla szwagra znalazl sie wozek.Sytuacja w szpitalu pelno ludzi brak lekarzy specjalistow,lekarze pracujacy mieli doslownie mniej niz 3 do 5 minut dla pacjenta.W koncu przybiegl lekarz prosto z bloku operacyjnego i w koncu widzac moja determinacje wydal polecenie przewiezienie mego szwagra do szpitala Narutowicza,tam dopiero byl balagan ,pol szpitala po remoncie a druga czesc stary szpital.Jak zobaczylem to wszystko to pomyslalem Pakistan w Polsce.Niedlugo moj szwagier uderzyl w kalendarz.To sie dzialo za rzadow Kaczorow.Te typy niekarne wypuscily z kraju ponad trzy tysiace lekarzy i medykow i to bylo co w interesie narodu ?.Baba Jaga czekala w kolejkach do specjalistow,czy na miejsce w szpitalu ?.Nigdy nie ulegne w zyciu czwartej bestii z proroctwa Daniela czy Apokalipsy sw.Jana,zreszta 25 procent Biblii to proroctwa,ktore sie wykonaly i wykonuja i beda wykonywac.Miastem na siedmiu wgorzach jest Rzym z centrum Watykanem.Polsko zguba towoja w Rzymie ,pisal J.Slowacki.Gdzie narodzila sie idea UE w Rzymie no to za co mam kochac Unie ?.
    0
  • sklave
    2013-12-02 07:09:31
    Po co tam pojechał???Pokazać światu jaki on jest ważny???
    Prezes dziarsko z wypięta piersią i poczochranymi włosami maszerował.
    Dla czemu tylko jak mówił to oczka co chwila zamykał???
    Na koniu mógł jechać nie musiałby podskakiwać za transparentem by był w telewizorni widoczny.
    Prezes to Napoleońska Głowa wie jak się w życiu ustawić. Ma to po tatusiu który na dwa fronty działał wpierw w AK później w UB...
    Henryk Sienkiewicz: Potop - Miało się trocha przyrodzonych zdolności - odrzekł pan Michał - i ojciec od małego wkładał, któren nieraz mi mówił:
    "Dał ci Bóg nikczemną postać, jeśli się ludzie nie będą ciebie bali, to się będą z ciebie śmieli."
    Napoleon, będąc w swoim namiocie, podczas jednej z bitew, zwołał, co było normalne, naradę przed walką. W trakcie rozmowy Napoleon chciał sięgnąć po mapę, która leżała na szafie, jednakże nie był zbyt wysoki, więc miał z tym problemy. W tym momencie odezwał się głos jednego z jego oficerów - "Panie, pozwól mi sobie pomóc, jestem większy" na co Napoleon odpowiedział mu - "Nie większy, lecz wyższy" i pozwolił się wyręczyć.
    Boże chroń Polskę przed Jarosławem
    a dopomóż by Tusk i Rostowski trafili do więzienia.
    więcej na stronie: http://sklave.manifo.com/aktualnosci
    0
  • Konrad Wallenrod
    2013-12-02 06:23:38
    Do elektoratu PiS-u,kazdy przez was oddany glos na tych drani jest zdrada Polski.Jak czujecie ,ze nie macie kogo wybierac ,macie wyjscie zostac w domach.Majac prawo oddawania glosu poza granicami Polski,nigdy z tego nie skorzystalem ,mam staly swoj punkt widzenia.Wiem ,ze juz nie doczekam " Zeby Polska byla Polska " .Lepiej jednak umrzec w honorze niz babrajac sie golymi rekami w szambie.Polacy pamietajcie o nas Zaburzanach,o Sybirakach ,o pomorodwanych na Wolyniu i reszcie wschodnich ziem polskich,nie dajcie sie zwodzic kolaborantom i roznej masci zdrajcow.Jeszcze Polska nie zginela !.Za zagranie tego mazurka zostal rostrzelany moj dziadek oficer polski uczestnik Bitwy Warszawskiej.On wiedzial ,ze zginie ale okupantom zagral hymn Polski w grudniu 1940 roku i to w zgromadzeniu publicznym.Dlatego i ja wole smierc niz oblude,zdrade za kase.Tylko jest jedno we mnie plynie polska krew.
    0
  • HIHIHIHIHhihihihihihhahahaha
    2013-12-02 00:43:26
    Kaczynski...
    ... PRZYJECHALIŚMY, ŻEBY WESPRZEĆ DĄŻENIA SPOŁECZEŃSTWA UKRAIŃSKIEGO DO INTEGRACJI Z...

    KONDOMINIUM ROSYJSKO -NIEMIECKIM...;-))))
    0
  • bziuuuuuuuuu wdziuuuuuuuuuuuuuuu
    2013-12-02 00:41:49
    kaczynski powienien wytlumaczyc Ukraincom, ze NIE MA CO SIE PCHAC DO TEJ NEDZY, BIEDY, KORUPCJI, TERRORU, KONDOMINIOW, SLUZENIA MOSKWIE I NIEMCOM - czyli do tego co sie dzieje w Polsce, jest duzo gorzej przeciez jego zdaniem niz za komuny.

    To samo twierdzi zyjacy w nedzy I skrajnym ubostwie rydzyk.

    Kompletne paranoiczne zaplatnie sie prezesa we wlasnych klamstwach.
    0
  • dddddddddd
    2013-12-02 00:09:53
    Obludny pajac i komediant ten Kaczynski !
    0
  • jorry123
    2013-12-01 22:20:23
    lewacy, a dlaczego nie piszecie o tym, że dzisiaj Chorwacja w referendum odrzuciła homozwiązki... przecież to kraj unii, całe szczęście, że są jeszcze tak normalne kraje. Brawo Chorwacja!
    0
  • Konrad Wallenrod
    2013-12-01 22:16:11
    Zdrada nas Polakow Zaburzan,przez potomka i jego zgraje z PiS-u.Precz z sojuzem z stolica w Brukseli.Sama Belgia w rozpadzie.Zeby Polska byla Polska.Polsko jest w szponach bandziorow roznej masci i stajen.Zdrajcy !!!,nie gorsi od komunistow.
    0
  • gd
    2013-12-02 08:16:07
    ja na zdjęciach widzę chuliganów, którzy biją Policjantów, a nie demonstrantów. BTW Jak komuś się nie podoba dana władza ludzie, którzy atakują policjantów łańcuchami,koktajlami mołotowa czy żeliwnymi rurkami są nazywani demonstrantami. Gdy wladza jest ok i ci sami ludzie atakują policję, nazywa się ich bandytami.
    0
  • Wiesio13 bicz na PISmatołki
    2013-12-02 08:25:14
    Ratlerek prezes PIS
    Na razie Polska dala Ukraincom poparcie ratlerka, ale jest to ratlerek bojowy, ktory nie boi sie szczekac,
    jak wie, ze nic mu za to nie grozi...
    i obsikiwac pomniki, jak nikt nie widzi.
    Ratlerek sie nie przejmuje i juz stanal w pierwszym rzedzie ukrainskich dzialaczy, a ze mu sie stanelo przy znanym bokserze, to siega mu do pasa,...
    ale nadrabia bojowa mina.
    Jeszcze niedawno ratletek szczekal na UE i Ukraincow, ale teraz mu sie odmienilo i szczeka tylko na niektorych.
    0
  • Wiesio13 bicz na PISmatołki
    2013-12-02 08:25:44
    Czy to ten sam prezes PiS,
    który w Unii Europejskiej widzi zagrozenie dla naszej narodowej wspólnoty, tozsamosci i dla wartosci chrzescijanskich?

    Czy ten sam, który jeszcze w lipcu tego roku domagal sie, by w uchwale Sejmu na 70. rocznice rzezi wolynskiej wpisac termin "ludobójstwo", do czego nawolywali prorosyjscy deputowani Partii Regionów Wiktora Janukowycza, a co zrujnowaloby pojednanie obu narodów?

    Ten sam Jaroslaw Kaczynski, którego partia nie zajaknela sie slowem poparcia dla staran polskiego rzadu i prezydenta na rzecz stowarzyszenia Ukrainy z UE? "

    Tak, to ten sam, maly, zaklamany kurdupel...
    0
  • Mogul
    2013-12-02 08:52:38
    Ten karzel juz calkiem zwariowal - nalezy tylko zalozyc Kaftan bezpieczenstwa,
    i to jak najpredzej bo wywola moze jeszcze wieksze "rozruchy"
    0
  • Zozo
    2013-12-02 08:57:28
    Jedyny,ktory stanal na wysokosci zadania.Zachowal sie jak polski patriota.Chwala Mu za to.
    0
  • Niepokorny
    2013-12-02 09:37:47
    re arkron2013-12-02 08:26
    demokracja wg PIS

    Spieprzaj dziadu
    0
  • brawo
    2013-12-02 10:06:25
    bandyci zaatakowali policjantów. Brawo za zdecydowane działania organów porządkowych.
    0
  • Konrad Wallenrod
    2013-12-02 12:27:12
    Konrad wam nie pasuje.Biblia takze ,a o historii to juz lepiej nie wspominac.Na ekonomii swiata sie nie znacie,czytam glupoty na temat dromow.Dzisiaj panstwa o gleboko zaawansownej technologii lamia kazde kody.Co wy w koncu znacie ,moze historie Watakanu,co to jest Opus dei,masoneria.Natomiast bluzgac ,wyzywac ludzi znajacych te problemy potraficie.Od wiekow zakorzeniona glupota ,z Polski silnego kiedys kraju zrobila dziadow.Jak wy mozecie jeszcze bronic czlowieka ,kompletnie zaklamanego,ktory tworzy stale nowe problemy.Ten czlowiek to wielki wrog naszej ojczyzny,podzielil nasz narod,mamy teraz w Polsce jeden balagan.Kto wzniecil ten ogien,kto wpuscil tyle jadu,kto doprowadzil w Polsce do antysemityzmu i rusofobii,zreszta nie mamy zadnych przyjaciol.Moj stosunek do wszystkich frakcji politycznych w tzw.wolnej Polsce jest taki sam,z tym ,ze wyjatkowo podly jest ten uklad PiS.Sami ubabrani brudami po pas robia z siebie aniolow i wybawicieli.Konrad jest obywatelem panstwa ,ktorego jego broni i chroni,a zycie przegralem tak samo jak cala Polska.Zniszczony trud naszych rodzicow i nasza praca,nie widze zadnych szans na poprawe losu.Spotkala nas kara Boza za co to wielokrotnie juz pisalem.Pytanie ilu z was wzielo biblie i otworzylo aby poznac co w niej jest napisane ?.Teraz obronca i patriota wzial sie za wyswobadzanie Ukrainy.Katyn najwazniejszy , a co ze zbrodniami wielokrotnie wiekszymi do jakich dopuscili sie mutanty Ukrainskie na naszych ziemiach.Ukraina Wschodnia to dobrzy ludzie,prawdziwi Ukraincy.Mieszkancy ,zasiedlency na naszych ziemiach nie powiedzieli nam nawet przepraszam.Szaleli przed wybuchem wojny ,wszystko im nie pasowalo,a jak zyli ich bracia pod sowieckim butem,prawie siedem milionow zginelo z glodu.W Polsce mieli co jesc.Ten maly sowizdzal i jego durne kumple z jakiej racji pojechali wspomagac autentycznych chuliganow,nierobow.Co moze to jest w interesie wiekszosci Ukraincow,zreszta prawnie przekroczyl prawo,wzial udzial w zamieszkach w cudzym panstwie,to dotyczy wszystkich ,ktorzy wczesniej tanczyli jak im ktos gral na scenie w Kijowie
    0
  • Obywatel Polski
    2013-12-02 13:49:33
    Jakos z "głównych" tylko Kaczyński miał odwagę tam sie pojawić. Czego reszta sie boi? Jak znam życie to teraz cała Polska pokazuje kto myśli o Polsce, a kto o własnych interesach.
    0
  • sam
    2013-12-02 15:18:46
    Widac zachod nie dosc sie nakradl na Ukrainie, wiec robi kolejny skok na ukrainski majatek narodowy.
    0
  • precz z nwo
    2013-12-02 15:21:16
    Czego pragnie wiekszosc Ukraincow? Prawdziwych nie jak Kliczko. Zostac wolnym panstwem, miec gaz i rope oraz wynagrodzenie co miesiac i zyc normalnie,po "ukrainsku". POlacy tego juz nie maja,dzis w Polsce nie zyje sie po polsku,schabowy,ziemniaczki i czerwona "tatusta" juz od dawna nie gosci u wszystkich jak kiedys.Nie bronie PRL-u albo lata 89-99 bo nie ma po co ale takie sa fakty.Ile zostalo majatku narodowego po nieudanej prywatyzacji prawie wszystkiego co sie dalo sprzedac ile obcych wywiadow dopuszczono do tajemnic (niby "sojusznicy"),itd itd. Jesli chcesz prawdy o "demokracji" w hAmeryce zobacz film.Bowiem ten model jest juz w Brukseli i Berlinie tez ale tego ukrywaja.Wola "prac mozgi" ukraincom i udawac ze Rosja to diabel a oni aniolowie. Raczej obaj to demony
    http://www.youtube.com/watch?v=VebOTc-7shU
    0
  • obserwator
    2013-12-02 15:48:08
    dobrze ,że go nie zadeptali
    0
  • rodak
    2013-12-07 19:17:27
    popieram Pana Kaczyńskiego że w interesie Polski i Ukrainy wspomaga opozycje ukraińską w dążeniach do pełnej niepodległości i wolności na Ukrainie, myślę jednak że jak przyjdzie czas wyborów ukraińcy zrobią powtórkę z rozrywki jak po pomarańczowej rewolucji i to całe zaangażowanie Pana Prezesa pójdzie diabłu na kapelusz.A ruskie mu tego nie zapomną!.
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama