Internetowa kampania promowała odświeżający powietrze w samochodzie środek Ambi Pur Car 2 Motion, który pozwala łączyć dwa zapachy. Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły dwie skargi na tę kampanię, w których zarzucono jej, że jest "chamska i bezczelna", "propaguje stereotyp kobiety jako obiektu seksualnego" oraz "wulgaryzuje relacje damsko-męskie". W jednym z protestów zaznaczono też, że reklama "nie jest przeznaczona dla wszystkich odbiorców, należałoby ją opatrzyć klauzulą: od 18 lat".
Spółka Sara Lee Household and Body Care Poland, produkująca Ambi Pur i odpowiedzialna za jego promocję, broniła się, uzasadniając, że kontrowersyjna kampania była prowadzona wcześniej w innych krajach i została tam pozytywnie przyjęta. Firma uznała, że reklama była utrzymana w dobrym guście, mając formę żartu skierowanego do grupy docelowej produktu, czyli mężczyzn w wieku 25-39 lat.
Jednak Komisja Etyki Reklamy nie przychyliła się do tych wyjaśnień i uznała, że akcja reklamowa narusza kodeks branżowy i przepisy prawa.