Poczta Polska "boi się" Nosela i ostrzega swoich pracowników - pisze na swoim facebookowym profilu dziennikarz Kamil Nosel. Nosel prowadzi w Radiu ZET audycję, podczas której dzwoni do pracowników różnych instytucji z absurdalnymi poleceniami.

Reklama

W przypadku Poczty Polskiej chodzi o dwa skecze, w których "ofiarami" dziennikarza padły panie z okienek pocztowych. W jednym ze skeczy Nosel przedstawił się jako pracownik monitoringu i, instruując swoją rozmówczynię przez telefon, razem regulowali ustawienie kamery.

http://youtu.be/MN5s5HFG0l0

Drugi skecz dotyczył nieprawidłowego kleju na dostarczonych znaczkach. Pani z poczty została poproszona o organoleptyczne sprawdzenie smaku kleju.

http://youtu.be/D4LwCOBJh6M

W ostatnim czasie po raz kolejny Kamil Nosel z Radia ZET "wkręcił" pracowników Poczty Polskiej - napisał do pracowników Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej SA, w reakcji na wyemitowane audycje.

Proszę Państwa o zachowanie szczególnej ostrożności podczas rozmów telefonicznych, jeśli wzbudzają one wątpliwości. W tym celu należy poprosić rozmówcę o dokładne przedstawienie się (z imienia i nazwiska) oraz podanie nazwy instytucji w jakiej pracuje. Następnie o przesłanie maila z pytaniami i danymi teleadresowymi do sekretariatu właściwego Regionu Sieci - czytamy w instrukcji do której dotarł dziennik.pl.

Według rzecznika Zbigniewa Baranowskiego list był przypomnieniem dla pracowników, że za kontakty z mediami odpowiada biuro prasowe Poczty Polskiej.

Inne

Poczta Polska jako odpowiedzialna instytucja komunikuje się w ustalony sposób zarówno z klientami jak i z mediami. Pracownicy każdego szczebla, a przede wszystkim osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klientów, starają się obsługiwać ich jak najrzetelniej - czytamy w stanowisku Poczty Polskiej, które zostało przesłane portalowi dziennik.pl.

Media mają świadomość tego, czym jest polityka informacyjna w dużych korporacjach i jakie są jej zasady. Poczta Polska dba o swój wizerunek, szanując dziennikarzy oraz sposoby wzajemnej komunikacji, udostępniając dane kontaktowe na stronie internetowej - brzmi komunikat.