Zdaniem Faktu, Durczok to cenne nazwisko w oczach reklamodawców. Powołując się na opinię speców od marketingu, tabloid twierdzi, iż decydując się na firmowanie jakiegoś produktu własnym wizerunkiem, Kamil Durczok mógłby liczyć na najwyższą gażę spośród polskich dziennikarzy. Za jedną kampanię redaktor naczelny "Faktów" mógłby ponoć uzyskać nawet 610 tysięcy złotych.
Reklama
Czy mając świadomość, że udział w kampaniach marketingowych stoi w sprzeczności z etyką dziennikarską, Kamil Durczok kiedykolwiek zdecyduje się na taki krok?
Komentarze (2)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeCoraz mniej ludzi ogląda wiadomości Durczoka a jeszcze mniej Pochanke - a on pisze takie bzdety ogłupiając do tego ludzi sporą kasą!!! Takie pisanie pierduł z podaniem 610 tys. zł bardzo przyjemnie się czyta tym (a jest ich ho,ho i trochę) co dostaja raz w miesiącu 600 zł a może 800 zł... I pytają: "za co on (oni) biorą tyle kasy"? I odpowiadają sobie: chyba za to że łgarsywem sączo-nym do mikrofonu starają się ogłupić naród !!! A kto ich opłaca - wiadomo... Ale to juz niedługo...