Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Wieczorynkę oglądają emeryci? Sprawdziliśmy tłumaczenia TVP

22 czerwca 2013, 08:55
Widownia "Wieczorynki" topnieje. Z danych AGB Nielsen Audience Measurement wynika, że obecnie jest trzy razy mniejsza niż w 2005 roku.
Widownia "Wieczorynki" topnieje. Z danych AGB Nielsen Audience Measurement wynika, że obecnie jest trzy razy mniejsza niż w 2005 roku. / dziennik.pl
Decyzja TVP o zdjęciu "Wieczorynki" jest już chyba nieodwołalna. Władze telewizji tłumaczą się spadkiem oglądalności pasma i starzejącą się widownią dobranocek. Czy na prawdę warto robić zamach na telewizyjną tradycję, by zyskać kilkadziesiąt minut cennego reklamowo wieczornego pasma?

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama