Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

"Tchórze!", "Strzelają w plecy!" - prasa ostro po zamachu w Bostonie

16 kwietnia 2013, 11:25
"New York Times" w redakcyjnym komentarzu napisał, że zamach w Bostonie zniszczył prostą radość z biegania. Tradycja maratonu, która sięga 1897 roku zawsze była okazją do manifestowania radości i otwartości mieszkańców Bostonu. Co roku miasto zaprasza tysiące biegaczy z całego świata do świętowania i dlatego zamach w takim momencie jest dla Amerykanów szczególnie bolesny. "New York Times" stwierdza, że pierwsze ustalenia policji wskazują na perfidię zamachowców. Kilka minut po pierwszej eksplozji nastąpiły następne, a policja zabezpieczyła parę niewybuchów. To nie był akt przygotowany przez jednego szaleńca, stwierdza gazeta
"New York Times" w redakcyjnym komentarzu napisał, że zamach w Bostonie zniszczył prostą radość z biegania. Tradycja maratonu, która sięga 1897 roku zawsze była okazją do manifestowania radości i otwartości mieszkańców Bostonu. Co roku miasto zaprasza tysiące biegaczy z całego świata do świętowania i dlatego zamach w takim momencie jest dla Amerykanów szczególnie bolesny. "New York Times" stwierdza, że pierwsze ustalenia policji wskazują na perfidię zamachowców. Kilka minut po pierwszej eksplozji nastąpiły następne, a policja zabezpieczyła parę niewybuchów. To nie był akt przygotowany przez jednego szaleńca, stwierdza gazeta / AP / Kenshin Okubo
Trzy osoby nie żyją, ponad 130 rannych - to tragiczny bilans wybuchów dwóch bomb przy mecie maratonu w Bostonie. Amerykanie są wstrząśnięci zamachem. Komentarze prasowe, także międzynarodowe, w ostrym tonie potępiają terrorystów.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama