Jak podaje "Presserwis" wpis Tomasza Lisa, w którym lokowana była marka napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola Poland Services) nie był dostępny już w ubiegły piątek.

Dlaczego go usunięto? Ani Tomasz Lis, ani redaktor Natemat.pl Tomasz Machała nie odpowiedzieli na pytania dziennikarzy. Milczy też producent napoju.

Reklama

Internauci krytykują decyzję Lisa i wskazują, że powodem usuwania wpisu było fiasko kampanii reklamowej, która została powszechnie skrytykowana.

Trwa ładowanie wpisu

Prawdopodobnie reklamodawca ocenił wstępne wyniki reklamy i jej negatywny efekt dla produktu (poprzez obśmianie i krytykę "modela") spowodował zakończenie akcji. Pechowo dla Lisa, Machały i ich serwisu, w efekcie nastąpiła druga kompromitacja (...) - cytuje "Presserwis" internauta Piotr.

Informacja o wycinaniu wpisu komentowano też na Twitterze.

Powerade uznał, że Lis mu robi obciach http://t.co/51SXM4aGaX

— Rafał A. Ziemkiewicz (@R_A_Ziemkiewicz) October 16, 2013